Ny medlem

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
logic

Ny medlem

Inlägg av logic »

Hej!

Jag är relativt ny här på forumet men har följt några trådar sporadiskt under den senaste månaden. CNC-fräsning och mekanisk gravering ligger mig varmt om hjärtat och jag ser fram emot att följa och tillföra min kunskap till diskussionerna som pågår. Riktigt kul att ha hittat hit!
Ha det gott, vi ses i forumtrådarna.

Hälsningar
Logic
spufuz

Re: Ny medlem

Inlägg av spufuz »

Hej och välkommen!
Du kommer nog att trivas så länge du inte har frågor om skol-uppgifter, ska bygga radiosändare eller laga en mikrovågsugn! :D

Nä men seriöst så är det ett bra forum med stor källa till kunskap! :tumupp:
blueint
Kontakt:

Inlägg av blueint »

Finns en tråd om CNC gravering i sten.. :idea:
Användarvisningsbild
zeus

Inlägg av zeus »

Välkommen!

Starta gärna en tråd och visa lite bilder på vad du gör.
logic

Inlägg av logic »

spofuz du kan vara lugn - om jag har frågor så lär de inte vara relaterade till skoluppgifter eller microvågsugnar!

zeus - det ska jag absolut göra om jag kommer på en bra idé! Hittills så har jag bara gjort planfrästa saker men jag har en gravyrmaskin som kan hantera CAD-ritningar så det ska jag garanterat experimentera med när jag får tid!
Användarvisningsbild
Meduza
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Meduza »

spufuz: Du missade "Bygga kraftiga lasrar"
X-IL
EF Sponsor

Inlägg av X-IL »

Välkommen logic! Du får gärna börja en tråd med bara en presentation på dina maskiner, det är många här som gillar att se nya maskiner.
labmaster

Inlägg av labmaster »

Hej Logic!

Välkommen till forumet, det finns många fördelar att vara medlem. Dels kan man söka svar på frågor som man kan tänkas ha och dels får man möjlighet att presentera sina projekt varpå man då ofta får feedback som kan vara bra att ha med sig under projektens gång.

En annan fördel är att man kan länka till sitt företags hemsida i signaturen och på så sätt göra reklam samtidigt som man får ett bidrag till raitingen på Google. Det blir som lite gratisreklam så att säga. En del medlemmar som har företag väljer att sponsra forumet genom att köpa reklamplats i form av banner som du ser upptill och nedtill på sidan.

Än en gång, välkommen hit.
Skriv svar