Sökes: Uppfinningsrik montör för ljud och scenografibygge

Användarvisningsbild
dar303

Sökes: Uppfinningsrik montör för ljud och scenografibygge

Inlägg av dar303 »

Jag är inblandad i ett större bygge av scenutrusting till en svensk grupp som ska ut på internationell turné.
Det mesta arbetet kommer att ske under januari och februari och arbetsuppgifterna är bland annat lödning, kabeldragning och montering av komponenter, kontaktdon och kablage.
Du bör har erfarenhet från liknade arbeten, t.ex ha arbetat med PA-service eller likande. Erfarenheter av synthar, musikstudios, ljud och installation i allmänhet är bra.
En hel del problemlösning och egna initiativ kommer troligen att behövas under resans gång, det är en del udda lösningar som ska till!
Du arbetar som frilans med F/FA-skattsedel och arbetet sker troligen i centrala Stockholm (södermalm).
Du kommer att arbeta med oerhört kreativa människor i ett team på ca 10 personer bestående av designers, uppfinnare, musiker och ljusdesigners mm i världsklass!

Omfattningen är inte riktigt klar än, jag håller på med projektering och prototyper av elektroniken till detta vid sidan av mitt vanliga arbete och det känns som om detta kommer att bli ganska tidskrävande så jag söker en partner, det kan bli allt från 10 till 80 timmar i veckan beroende på hur det utvecklar sig och projektet fortskrider, det är ett dynamiskt arbete som inte riktigt har fått sina ramar än.

Hör av dig via pm eller mail camp303@gmail.com så får vi prata vidare, tipsa gärna om personer ni känner som ni tror passar!
janaf
EF Sponsor

Re: Sökes: Uppfinningsrik montör för ljud och scenografibygg

Inlägg av janaf »

Fortfarande aktuellt? PM:a i så fall. Jag känner en bra person med erfarenhet som kan vara ledig.
Användarvisningsbild
dar303

Re: Sökes: Uppfinningsrik montör för ljud och scenografibygg

Inlägg av dar303 »

Hej,
Jag har fått tag på några men det är bra med fler alternativ, Pm kommer!
Skriv svar