Hej på er, är det någon som har kört ritfilm för laser tejpad på ett ark vanligt kopieringspapper i en Färglaser?
har en ny Samsung CLX-3180 men är lite harig att testa ovanstående metod. Funkade OK i min gamla laser men här har jag inte koll på hur varmt det blir och nu ska den väl det som ska skrivas ut gå förbi 3 trummor? Någon som har koll på någon bra länk om detta förfarande?
Färglaser + ritfilm + tape
Re: Färglaser + ritfilm + tape
Är det inte bara en fuser i alla fall? Ritfilm, är det dekalfilm eller nåt annat?
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Re: Färglaser + ritfilm + tape
Ritfilm är en typ av OH men lite opal dvs 'mjölkig' som används för att ta fram mönsterkorts underlag till UV låddor 
Har kört ut lite nu till handkontrollen men inte nöjd med färgerna. Måste få tag på vinyletiketter för laser för bättre stuns i utskrifterna.
Tyvärr har jag inget kvar ser det ut som och om jag hde haft så hade storleken varit för liten, men dags att rota i gömmorna.
Har kört ut lite nu till handkontrollen men inte nöjd med färgerna. Måste få tag på vinyletiketter för laser för bättre stuns i utskrifterna.
Tyvärr har jag inget kvar ser det ut som och om jag hde haft så hade storleken varit för liten, men dags att rota i gömmorna.