Fender Twin Reverb, ombyggd, intresse?

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
bjorkman

Fender Twin Reverb, ombyggd, intresse?

Inlägg av bjorkman »

Hej! Jag har en gammal Fender Twin Reverb, Silverface från 70-talet nån gång, som stått i min replokal ett bra antal år utan att användas. Den är ombyggd av nån känd ombyggare, "This amp's got a new heart" står det på den.

Sista gångerna jag använde den så började rören glöda som tusan och jag gissar att det är nåt fel på den. Själv kommer jag nog aldrig mer att använda den (spelar inte längre), och vill helst inte betala för reparation för att senare kunna sälja den. Däremot gissar jag att en händig/intresserad person ganska enkelt kan fixa den för att sedan sälja/använda. Nån som är intresserad? Jag kan luska fram mer info (serienummer, vem som byggde om den) nästa gång jag är i repan.
danielr112

Re: Fender Twin Reverb, ombyggd, intresse?

Inlägg av danielr112 »

Lägg den i säljes samt ta med all info du har samt bilder. Innan dess är det nog svårt..
Användarvisningsbild
Stolleman
EF Sponsor

Inlägg av Stolleman »

Ta en titt i reglerna :)
6.2 Försäljning

Det är inte tillåtet att registrera sig som medlem i syfte att enbart sälja produkter eller tjänster.
Det är inte heller tillåtet att som första inlägg försöka sälja något eller promota en
affärsverksamhet, även om du sen faktiskt ska nyttja forumet som det är tänkt.
Användarvisningsbild
psynoise
EF Sponsor

Inlägg av psynoise »

Fast bjorkman skriver inget om att sälja heller, utan om det finns intresse, detta tolkar jag som att han vill skänka reverbet till den som är intresserad.
Användarvisningsbild
Mizzarrogh

Inlägg av Mizzarrogh »

Ja, litet mer info, kanske någon bild? :)
Skriv svar