Frågan är vad en sån här pjäs kan vara värd och om det finns något intresse för den? Den är ju i "mint condition" då den i princip bara använts till prototyptillverkning i plast, aluminium och mässing hos Ericsson i Gävle. Jag vet hur den körts och vem som skött den, ordningsreglerna hos Ericsson har inneburit att maskinen alltid städats av efter användning och att service skötts "by the book" (en diger samling pärmar med underhållsschema och elschema följer med).
Var säljer jag denna maskin bäst (dvs. får bäst betalt

Lägger med några bilder jag tog när jag hämtade den, den har stått i varmgarage sedan jag köpte den. Jag har aldrig kopplat in den då det inte finns 3-fas där den står. Tydligen kan backup-batteriet fått lite stryk när det inte underhållsladdats, men det har jag inte koll på då den aldrig startas av mig. Det finns en massa verktyg och en verktygskarusell till maskinen, jag kan ta fler bilder vid seriöst intresse... Om det finns intresse och pengen blir intressant för mig så startar jag en ny säljtråd i lämpligt forum (här, Blocket eller annat förslag).