HTC Desire är ändå snabbare än iPhone och har nästan dubbelt så mycket RAM!

Jorå.. om man bara använder den som en telefon, men då kan man köpa nått billigare. Börjar själv bli sugen på nått snabbare, att kolla Mekonomens webbshop på min N900 med 600MHz är inte särskilt kul. Har inte full koll på marknaden nu, men vet iaf att min drömtelefon har Android, gott om Ram, och inte minst ett fysiskt tangentbord. Gärna i klass med det i N900:ns som tom har åäö-knappar. Får jag bara mer tid ska det iaf bli Nitroid på Nokian, med lite överklockning blir det nästan optimalt.Electricguy skrev:Räcker inte 1GHz i en telefon?![]()
HTC Desire är ändå snabbare än iPhone och har nästan dubbelt så mycket RAM!
Enligt vad jag läste på Swedroid ska man vänta till den version av SGS II som kommer i juni/juli. Minns inte exakt varför, men den version som är släppt hade visst inte nåt hette NCR eller nåt sånt.E85 skrev:Samsung Galaxy S II är väl förmodligen fetast just nu och även etta på prisjakt.
Det var snarare den totala avsaknaden av uppdateringar som var klämfrågan. Man köper en ny (rätt buggig) telefon för dryga 5 papp och sen skiter tillverkaren i en fullständigt.Muppis skrev:Vill man vara först med uppdateringarna får man väl skaffa sig en Google Nexus helt enkelt. Den senaste Nexus-modellen är tillverkad av Samsung, den tidigare av HTC.
Alla är inte intresserade av att vara begränsade till vad Jibsus tycker att man har behov av, jag offrar gärna lite "användarvänlighet" mot möjligheten att bestämma lite mer. I övrigt så är jag nog för korkad för en iPhone, jag har inga problem att hantera alla möjliga varianter av GUI och CLI men en iPhone får mig bara att tänka "jaha, vad ska jag göra med den här då?".gOry skrev:GUI är väl inge större grej att hänga upp sig på, man kommer ändå pilla sönder den med annan launcher osv...
Sen när man tröttnat att pilla och konfigurering och har insett att man inte alls kommer i närheten av samma användarvänlighet som en iphone så kommer man byta tillbaka
hah!Jag misstänker att det är samma personer som gillar iPhone som tycker att gemet i MS Office är en trevlig finess.
Nja, det är väl mer att iPhone är för folk som inte har mer än en flik eller webbläsarfönster i taget uppe och skriver ner länkar med papper och penna för att kolla på dem senare:)Johanb skrev: Jag misstänker att det är samma personer som gillar iPhone som tycker att gemet i MS Office är en trevlig finess.