Har hunnit fixa ihop ett för att testa.
USB Mot dator......................................................funkar
Flasha på booloader...............................................funkar
Läsa på MULTI WII 1.7 från arduino toolchain.............funkar
Koppla in WM+ från PeterH......................................funkar
Läsa av rörelser från WM+ i MULTI WII Configurator.....funkar
Förutom den prototyp jag flyger med, så testades det mesta ovan på en identisk prototyp som de tillverkade korten (utom sensor testen).
Så det är ju egentligen inte någon chock att allt funkar, men det är ju alltid spännade att få en bunke kort

Det enda smolket i glädjebägaren är att kort tillverkaren inte tyckte att man skulle göra trycket på kortet enligt mitt "silkscreen layer" utan använde "values" lagret i stället för trycket.
Kosmetiskt men lite irriterande, för jag hade lagt tid på att sätta en riktig förklaring på in/utgångarna.
Dom gör ju heller inte runda kort på ITeadstudio, så jag har rundat det själv för hand.
Det som återstår att testa är lite fler typer av sensorer. Har en BMP085 barometer och en ADXL345 i lådan.
Förväntar mig inte konstigt då I2C bussen är igång, utan det är mer en verifiering.
Sedan måste jag testa att koppla in radion med, men även där borde allt lira för jag har inte ändrat något sedan det kort jag flyger med.
Har även möjlighet att testa SUM PPM ingången, för jag sitter med en sattellit klon till min spektrum som är bunden och klar.
Som grädde på moset har dom släppt 1.7 av styrprogramvaran med massa nytt godis.
Kort sagt så börjar det här projektet nå slutfasen.