Här är ni uppe sent för att hitta en lösning ser jag
Glenn,
Det är en A600 nätdel, det står nämligen så på undersidan av skalet ingjutet i skalet

Det fanns nog flera versioner

Men jag har för mig att den jag hade för 15 år sen var helgjuten dock.
SM7CZR,
Jo det kan ju fungera, men jag fick följande info från ett engelskt Amiga forum;
rkauer skrev:You noticed those resistors are away from the board, right?
That's for a reason: they act as a voltage regulator of sorts. When they get hot they decrease the voltage supplied. Old electronic nasty trick to regulate a PSU.
Zetr0 skrev:Now, I can confirm that the PSU you have is stock and there has not been any modifications done to it.
Ironcially I have one open on my workshop table and it is identical - even to the floating resistors (3x 47 Ohm metal film 5% tolerance).
As rkauer has stated this is a bit of a dirty trick to regulate a power line (hence the use of metal film resistors)... I will say that looking at yours there has been some serious juice being pulled from it!
Kan det vara bra att byta ut de tre? /två? mot ett motstånd då?
Till er andra,
Klart man skulle kunna skaffa en ny nätdel, men då förstör man lite av själva känslan med en Amiga. Man skulle visserligen kunna bygga in det hela i nätdelsskalet, men om nätdelen fungerar så kanske man slipper det.
Tack för alla svar dock, vill ju göra det bästa möjliga

Så jag uppskattar er hjälp!