jag vet inte om jag missförstår den ursprungliga frågan men om du söker en axel med MT3 för att sedan bygga vidare själv kan detta vara något.
/Micke
http://littlemachineshop.com/products/p ... &category=
Köpa spindel
Re: Köpa spindel
tjenna
jag byggde en spindel med utgång från en R8 axel från Littlemashineshop för att användas med TTS. Kanske inte svar på frågan men kanske lite inspiration, man behöver ju bara en R8 hylas med TTS systemet och för mindre hobbybruk verkar de faktiskt rätt ok. Fast sitter man med en jäkla massa MK3 verktyg eller ISO40 hållare så är det ju inte så mycket hjälp..
Spindelprojekt
P.-
jag byggde en spindel med utgång från en R8 axel från Littlemashineshop för att användas med TTS. Kanske inte svar på frågan men kanske lite inspiration, man behöver ju bara en R8 hylas med TTS systemet och för mindre hobbybruk verkar de faktiskt rätt ok. Fast sitter man med en jäkla massa MK3 verktyg eller ISO40 hållare så är det ju inte så mycket hjälp..
Spindelprojekt
P.-
Re: Köpa spindel
Tack. Projektet har legat nere ett tag men nu har jag köpt ett hus och ska snart få till det riktigt fint, slänger upp en "bygga verkstad tråd då".
Sorry för OT.
P.-
Sorry för OT.
P.-