Wolfram-elektrod (TIG-svets)
Wolfram-elektrod (TIG-svets)
Jag är på jakt efter en (eller några) 1mm röd(a) Wolfram elektrod(er), någon som vet var man kan få tag i detta för en vettig summa pengar?
Har letat på Google, men har inte hittat någon vettig information om butiker som säljer detta.
Har letat på Google, men har inte hittat någon vettig information om butiker som säljer detta.
Re: Wolfram-elektrod (TIG-svets)
Momentum/TOOL säljer tio pack för typ 250.-
Annars kan du köpa 100 pack på ebay för typ 400.- från kina.. (e vad ja gör) ;D
Annars kan du köpa 100 pack på ebay för typ 400.- från kina.. (e vad ja gör) ;D
- SVK Customs
- Kontakt:
Biltema. Seriously. (edit: ah... Du skulle ha 1mm... Well, biltema har de mer vanliga 1,6or iaf. Kanske även 1or. Annars, slå på svets i gula sidorna där du nu bor.)
Ah, tack så mycket för tipsen. Då kan jag passa på att fråga en annan fråga.
Någon som vet var man kan få tag i tillsatsmaterial för koppar-/mässinglegeringar? Har letat lite, men även här inte funnit något. Kanske lite på gränsen till "lättja" att fråga här, men om jag ändå har en tråd uppe, så varför inte?
Någon som vet var man kan få tag i tillsatsmaterial för koppar-/mässinglegeringar? Har letat lite, men även här inte funnit något. Kanske lite på gränsen till "lättja" att fråga här, men om jag ändå har en tråd uppe, så varför inte?

Har för mig biltema även haft det en gång i tiden i alla fall.
Har tyvärr inte hittat något där. Tänkte mest om någon visste så här på "rak arm", annars får jag väl bara leta vidare.
Om du sökert på ebay.de efter:
wolfram 1,0 rot wig
Så dyker det upp en massa paket till bra priser.
wolfram 1,0 rot wig
Så dyker det upp en massa paket till bra priser.