Denna är första testet, nu vet jag efteråt vilka inställningar som är bra till nästa gång
New
http://www.youtube.com/watch?v=7aELI8oadKo
ja men ser det bra ut för betraktaren ? . du försöker väl inte göra diskbänsrealism här utan förmedla en montering . då vill jag ha vitt istället för nikotingul . tack ...Underlaget ser ut så, det är en ESD matta.
Så du menar att han ska gå och köpa en vit ESD-matta? Finns det ens? ESD-mattor används väl som underlag för pillande med kort och kretsar, då vill man inte ha vit bakgrund för det blir för hårda kontraster...xraid skrev: ja men ser det bra ut för betraktaren ? . du försöker väl inte göra diskbänsrealism här utan förmedla en montering . då vill jag ha vitt istället för nikotingul . tack ...
Och jag vill ha en blå. Och Nisse gillar rött. Men Greta då - hon vill ju ha en svart - känns som filmen skulle bli rätt mörk om den vore "vitbalanserad" så att den gula mattan blev svart. "Diskbänksrealism" - trodde det var en timelapse som visar monteringsarbete och inte en stylad uppläggning.xraid skrev: ja men ser det bra ut för betraktaren ? . du försöker väl inte göra diskbänsrealism här utan förmedla en montering . då vill jag ha vitt istället för nikotingul . tack ...
Han har väl inte frågat efter någon kritk? Och skulle din vara konstruktiv? "Självbragdsbra" - och ditt inlägg är vad? "Trött-i-hjärnan-insiktslöst" ?xraid skrev: kan du inte ta konstruktiv kritik . fråga då inte efter den . nu så handlar det bara om självbragdsbra på nått sätt ? ??? !!!
"Kommunikation sker på mottagarens sida" - vad betyder det egentligen? Är det någon sorts parafrasering på "skönheten sitter i betraktarens öga" som åkt in i din skalle, bearbetats och sedan hamnat på skärmen i form av ovanstående mening?xraid skrev: se . kommunikation sker på mottagarens sida ... bara ...