Är inte det allmänt känt att det är så det går till? Sånna bilder får man ju se på div flygplats såpor med...Adis skrev: Stod och väntande på mitt flyg för ett halvår sedan på Arlanda. Hade kameran i handen och spelade in lite saker. Av en tur för mig men en otur för dem så spelade jag in hur de hanterade bagage och post när de fyllde planet. Det sparkades och hastades hej vilt! Trodde inte det var sant. Efter att jag såg det där så är det bara mjuka saker i mitt bagage.
Trasig pryl från ebay!
Re: Trasig pryl från ebay!
Uppfattningen blir hel annan när man ser det med egna ögon
Du vet ibland så säger man: - "Det var som om det kom från en film".
Håller med dig 100% av kina prylarna har vart mycket bättre packade än det du fick ...gOry skrev:Vad är de positiva då? Jag har fått saker betydligt bättre packade än så här från kina. Visst de har väl en liten annan syn på att handskas med saker där själv vart i Shanghai, men jag tror nog inte de blir ett positiva feedback även om de dyker upp en ny fungerande kontroll, blir nått mitt i mellan.
Jag hoppas på detta:
"Wrong or defective item is available to exchange, a replacement will send to you and no additional charge."
Men just nu ser de ut som att han inte har några annonser ute och alla kontroller han hade är sålda.