(vilket år var det förresten?). Helt klart en av årets höjdpunkter. Hoppas att jag lyckas
avhålla mig från att köpa för många bra-att-ha-grejer i år...

Det första är väl inget problem, det senare däremot...hcb skrev:>Varför finns det inget sånt här i Stockholm?
Tja, ni har ju bara KTH, Göteborg har ju CTH![]()
hcb, K94
OnT: Jag hade gärna kommit, men nu bor man ju i Lund och har åtaganden gentemot familjen ...
Ja.. hem till dig och dina bekanta kanske?dar303 skrev:Var tar alla grejer från KTH vägen? Jag har plundrat ett och annat grovsoprum där..
Jag har nog "bara" gått i 10 år. Tycker ljusgården där de kört de senaste åren är så förbaskat kylslagen, man sitter och fryser. Enda jag "missade" i år var vä ett tvåkanalers 150Mhz oscilloskop för femtonhundra, det är ett bra pris! Inte för att jag behöver nått. Men ändåB1n4ry skrev:Jag skall oxå på ETA tänkte jag.
Det borde bli 20:e året i rad om jag gissar rätt...
//B1N4RY
Det skåpet köpte jag! Jag tyckte 1500 var billigt, men jag har redan ett annat Tek-skåp. Så jag behövde egentligen inte detta...Gizmo skrev:Jag har nog "bara" gått i 10 år. Tycker ljusgården där de kört de senaste åren är så förbaskat kylslagen, man sitter och fryser. Enda jag "missade" i år var vä ett tvåkanalers 150Mhz oscilloskop för femtonhundra, det är ett bra pris! Inte för att jag behöver nått. Men ändåB1n4ry skrev:Jag skall oxå på ETA tänkte jag.
Det borde bli 20:e året i rad om jag gissar rätt...
//B1N4RY
Jasså det var du som snöt den, jag tror det satt två nätverkskort med fyra portar vardera i den? Du kanske kan tänka dig skiljas från ett eller båda av dom?Gizmo skrev:Sisådär. Då var det över för i år. Alltid lika roligt att träffa på nördar. Köpte bara en sak på själva auktionen och det var en liten server (som enligt uppgift kört stora delar av borås studentnät) men det jag ville åt var CF-adaptern som satt i. Min förhoppning var att den var en scsi-variant och därmed passar i min Akai MPC-sampler. Men nix. IDE-variant.