Tjenare. Kunde inte komma på nått annat forum än detta för att lägga den här frågan.
Men ja har precis formaterat om min data och nu har jag svårt att få alt att fungera igen skälv fallet har jag inte installations skivorna för alla drivrutiner (lite smått typiskt, men vi gör alla tabbar här så). Det är mest till moderkortet jag behöver hitta för.
Har ljudkort å alt integrerat i moderkortet.
moderkortet heter vad jag kan se: Intel DESKTOP BOARD D915PBL. sen är de en 775 prossessor
Har varit inne på Intel's sida men inte hittat nått som verkar passa. så därför tänkte jag fråga här om det är nån som har nån aning om var man kan ladda ner passande drivrutiner
Mvh: Alex
Drivrutiner till Intel moderkort
Re: Drivrutiner till Intel moderkort
jo vet. har varit inne på den länken nu några gånger
men de verkar inte som att nån av dom där drivrutinerna funkar
vilket e hel skumt iochmed att dom borde göra de

Exakt vad är det du saknar drivrutin till?
Är det bara ljudet som inte går eller har du fler "gula bloppar"?
Är det bara ljudet som inte går eller har du fler "gula bloppar"?
har sökt som en galning på både intel (moderkortet) och asus (grafikkortet) hemsida men tycks inte hitta nått als som verkar passa hur som hälst är grafikkortet ett: EN6600/TD/256M/A och moderkortet är ett: Intel desktod Board D915PBL (LGA775 prossessor)
De som händer är att det kommer inget ljud då troligen pga att inget har drivrutiner och ljudkortet är integrerat i moderkortet
Sen laggar bilden som fan tex när man skrollar ner på en sida
Calle: jo ja vet, har varit inne å sökt där men hittar inget som verkar matcha ändå
De som händer är att det kommer inget ljud då troligen pga att inget har drivrutiner och ljudkortet är integrerat i moderkortet
Sen laggar bilden som fan tex när man skrollar ner på en sida
Calle: jo ja vet, har varit inne å sökt där men hittar inget som verkar matcha ändå