En Thormanskena på väggen med MYCKET uttag rekommenderar jag också

Ett måste är iaf eluttag som man når från labbplatsen!

Du får se så snart jag får tag på delarna
 Du får se så snart jag får tag på delarna 

hehehe
 hehehe Men jag blev lite besviken på antalet folk, 700 deltagande men inte mycket publik... Men till nästa år kanske man får leta upp en kanot och hoppa med de andra
 Men jag blev lite besviken på antalet folk, 700 deltagande men inte mycket publik... Men till nästa år kanske man får leta upp en kanot och hoppa med de andra  . men nu ska jag gå o dra upp nätet (kanske sitter någon kanot i det
. men nu ska jag gå o dra upp nätet (kanske sitter någon kanot i det   ) sen drar jag fram hammare och såg gen!
) sen drar jag fram hammare och såg gen! 
 )
)
 hehe
 hehe ) till Dalarna med
) till Dalarna med 

Dalsland ligger i Sveriges medelpunkt mellan fina bohuslän och fina vänern, dalarna ligger nergrävt på okänt ställe i norrland under metervis av snö!!
 Dalsland ligger i Sveriges medelpunkt mellan fina bohuslän och fina vänern, dalarna ligger nergrävt på okänt ställe i norrland under metervis av snö!!   

)
) 

så att man måste ta den senast uppdaterade satan va mycke ringar de kommer bli efter ett tag!!!
  så att man måste ta den senast uppdaterade satan va mycke ringar de kommer bli efter ett tag!!!