Kompisen säljer en Leadwell flerop på blocket.
Jag tror priset börjar bli förhandlingsbart.
http://www.blocket.se/uppsala/Leadwell_ ... 475982.htm
Edit: Glömde bifoga länken.
4-axlig CNC-maskin på blocket
Re: 4-axlig CNC-maskin på blocket
Ska han tömma hela sitt "lilla" garage? Var där för ett par år sen och köpte frekvensare av honom. Trevlig, ärlig och rak kille.
Då körde han MC-prylar i den. Fast det var visst något problem med servoförstärkarna som försvann när maskinen blev varm eller så.
Då körde han MC-prylar i den. Fast det var visst något problem med servoförstärkarna som försvann när maskinen blev varm eller så.
Åkte du från Svedala till Uppsala för dom där frekvensomformarna?
Jag tror han har fullt upp med familj och företag, så det är nog lite städning på gång.
Servoförstärkarna tror jag han har bytt ut.
För övrigt samma kille som gjorde mitt PC-program till NC-maskinerna. Men det är snart 20 år sedan.

Jag tror han har fullt upp med familj och företag, så det är nog lite städning på gång.
Servoförstärkarna tror jag han har bytt ut.
För övrigt samma kille som gjorde mitt PC-program till NC-maskinerna. Men det är snart 20 år sedan.
Svedala= Sverige, bara för jojjes skull.
Nu behöver man inte ens förhandla, priset har sjunkit från 40k till 19k...
Något annat fel än det han skriver tror jag inte det finns; fick iaf den uppfattningen att det det var en reko kille som gärna visar att saker och ting fungerar. Så det börjar onekligen närma sig ett klipp. Hade jag haft pengarna och utrymmet/golvet att ställa den på så hade jag slagit till.
Nu behöver man inte ens förhandla, priset har sjunkit från 40k till 19k...
Något annat fel än det han skriver tror jag inte det finns; fick iaf den uppfattningen att det det var en reko kille som gärna visar att saker och ting fungerar. Så det börjar onekligen närma sig ett klipp. Hade jag haft pengarna och utrymmet/golvet att ställa den på så hade jag slagit till.
Samma här faktiskt, verkar vara ett riktigt bra köp.
*funderar på hur man kan få in maskinen i en trea utan att hyresvärden märker något*

*funderar på hur man kan få in maskinen i en trea utan att hyresvärden märker något*
Själv har jag en i samma storlek, fast äldre.
Det är inte värt besväret.
Det finns väl cykelrum i källaren?
Det är inte värt besväret.
Det finns väl cykelrum i källaren?