Öhh allvarligt, finns det någon som betalar 90000 för en CNC-fräs utan nån som helst verklig bild eller specning av annat än arbetsyta och möjliga arbeten? http://www.tradera.com/CNC-Fræser-Router-auktion_105459705
Visserligen riktigt stort arbetsområde.
90kkr fräs på tradera
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Re: 90kkr fräs på tradera
Tydligen tror dom vad som helst går att sälja....... SUCK
en nolla (0) är det också
en nolla (0) är det också
Tja... startar man ett fejk-konto så kan man ju strunta i att betala fakturan från Tradera 

Blev lite nyfiken, så jag sände följande till säljaren:
"Hej, har du några riktiga foton på fräsen?"
och fick detta som svar:
"Hej
Jeg er ved at bygge maskinen og regner med at den den bliver klar til februar så kommer der rigtige billeder af maskinen, men hvis du er interesseret kan jeg kontakte dig igen når den er klar til fremvisning og produktion.
Prisen er i svenske kroner og ikke i pund som der står, det skal jeg have rettet.
Med venlig hilsen
Kristian Stage
STAGE DESIGN"
"Hej, har du några riktiga foton på fräsen?"
och fick detta som svar:
"Hej
Jeg er ved at bygge maskinen og regner med at den den bliver klar til februar så kommer der rigtige billeder af maskinen, men hvis du er interesseret kan jeg kontakte dig igen når den er klar til fremvisning og produktion.
Prisen er i svenske kroner og ikke i pund som der står, det skal jeg have rettet.
Med venlig hilsen
Kristian Stage
STAGE DESIGN"
Det är nog så att vissa använder Tradera som en plats för att få kontakter. Fräsen lär inte säljas via Tradera, men kanske ett antal presumtiva köpare hittar den där. Man når ju ganska många med en "gratisannons" på Tradera.