Vad är det för Chip?

PIC, AVR, Arduino, Raspberry Pi, Basic Stamp, PLC mm.
choppertony

Vad är det för Chip?

Inlägg av choppertony »

Vad är det för chip som sprutas in i människorna nu som levereras i vaccinet mot svininfluensan? Det kan tydligen inte spåras då det är så litet och gjort utav hjärnceller mestadels. Tydligen kan det programmeras så det slår ut ordinarie hjärnan . Finns flera program inlagda. Koma, fjärrstyrning, jaga. När det gäller jakt så fjärrstyrs detta och då är jakten på motståndsrörelsen... Kallas den inte för OhmsLaw. Det är alla som inte Vaccinerat sig som jagas. Alla skall ha ett chip i sig. Kosta vad det kostar vill.

Det finns vissa som redan vetat om detta senaste 6 månaderna. Men de flesta har städats bort. När de dött så har de fått en stämpel i papprena. "svininfluensan". Kommer det någon som ser zombiliknande ut med en spruta i handen så är det någon som redan har fått vaccinet. oftast så är chippet inaktivt. Men när det startar upp så är man inte möjlig att styra sig själv.

Man kan ta vaccinet. Det är frivilligt. Men då börjar en ny tidsräkning. Före vaccinineringen eller efter vaccinineringen. Det går inte
göra ogjort *L*

Glöm inte låsa dörren i natt!
Användarvisningsbild
psynoise
EF Sponsor

Re: Vad är det för Chip?

Inlägg av psynoise »

Oki, det förklarar zombieinfluensan som cirkulerar runt på Chalmers. Åtgärder som man bör åt ta sig:

Bild
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Kära nån då! Det kanske borde vaccineras mot Schizofreni också? :foliehatt:
choppertony

Inlägg av choppertony »

Nu förstår jag inte...... Skriver jag inte mer här så har de tagit mig. Skymtar folk som smyger omkring här utanför. Men jag är inte så orolig. Jag skall ge dem ordentligt med motstånd! Köpte storpack på Kjell o Company!
Användarvisningsbild
ElectricMan
Kontakt:

Inlägg av ElectricMan »

Skriv ut några och stoppa upp vettja!
Tack för att du påminde mig, hade ju nästan glömt bort själv! :)
http://www.nisseselektronik.se/temp/dok ... Zombie.pdf
Användarvisningsbild
psynoise
EF Sponsor

Inlägg av psynoise »

Finns redan på flertalet toaletter på Chalmers ovan på orginalmeddelandet angående svininfluensan med liknande layout :). Dock kanske merparten har åkt ner igen, var väl över någon månad sedan meddelandet angående zombieinfluensan klistrades upp.
Användarvisningsbild
Mizzarrogh

Inlägg av Mizzarrogh »

Man kan ju alltid dricka handspriten som står överallt nu om man är tillräckligt desperat... :mrgreen:
(Listerin skulle jag dock inte dricka, om det nu verkligen finns folk som gör det, verkar ju vanlig bensin mer aptitligt... :sick: :dead: :dead: :dead: )
Användarvisningsbild
Glenn
Kontakt:

Inlägg av Glenn »

På jobbet så har folk frågat efter handsprit på toaletterna, varvid nån administratör gick ut med ett officiellt meddelande att det kunde vi INTE få, efterssom "det finns risk att folk berusar sig på den" *gaaah* Hur troligt är det att vuxna människor med fast jobb och lön går in på jobbets toalett och börjar hälla i sig denaturerad handsprit för att berusa sig ?

..Ibland undrar ju hur folk tänker..
bos
Kontakt:

Inlägg av bos »

Eftersom den här tråden inte hade något att göra under Mikroprocessorer från början kanske någon moderator kan flytta den till Övrigt?
Användarvisningsbild
Mizzarrogh

Inlägg av Mizzarrogh »

Jo, även om jag personligen bekymrar mig minst över just svininfluensan så spritar jag gärna händerna ibland av andra orsaker när man av någon anledning besöker offentilga utrymmen (på apoteket svarade jag när de pekade på flaskan på receptionsbänken att jag gärna använde av den på väg ut därifrån med (om inte annat så lär man väl behöva sprita händerna efter att ha tagit i flaskan som alla andra där fingrat på), där är det riktigt äckligt att ta i inredningen tycker jag... :sick: ) framför allt vill jag mycket gärna slippa magsjuka och annat gos om det nu hade varit så enkelt. Men helst av allt i sammanhanget försöker man ju undvika att ta i handtag och annat om det går, eller använda papper eller något. Har normalt inte bacillskräck annars, men. :sick: :sick: :sick:

Har visserligen tagit reda på hur bensin och annat smakar, men inte handspriten, då verkar ju skokräm godare... :lol:
Edit: Men det är ju klart, finns det ungar som försöker dricka sig fulla på lättcider från matbutiken (good luck säger jag! Innan man får i sig så mycket lär man väl däcka av andra orsaker än alkoholen i den...) så har de väl säkert testat handspriten med. (pundare kanske provar om det är slut på T doja, eter lim och lackförtunning och det inte går att få tag på hårvatten och skokräm) :roll: :D
Användarvisningsbild
PHermansson
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av PHermansson »

Mizzarrogh: dåren Peter Tägtgren tar tydigen gärna en slurk Listerine:

choppertony

Inlägg av choppertony »

listerine tar död på bakterier i munnen, sväljer man det så tar det oxå dör på bakterierna i tarmen. Det slutar med att man skiter på sig. Men vad gör man inte för att bli full *S*. Nu är det ju mycket bättre med bensinen än när den var blyad. Men Skall man ha finbesök o bjuda på bensin så skippa ljusen på bordet då du tar upp reservdunken o fyller på glasen *S*
Skriv svar