Grön Line-laser?
Grön Line-laser?
Någon som ver var det finns en grön Line laser som den här ska vara till ett sågverk.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5928
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5928
Re: Grön Line-laser?
Frågan är hur långt den går, den bör gå 6-7m och sen står det från 0° är ofta
minus grader där den ska användas. Det står 2-3mm/m bara.
minus grader där den ska användas. Det står 2-3mm/m bara.
Här, allt är serverat, bara att beställa!
"Dear Dar303
Yes , we have 30mW green laser line , it is USD39.00 . postage is $4.00.
Total is $39+$4.00=$43.00
Our paypal ID is O-like66@hotmail.com"
Jag sökte denna grej för bara ett par veckor sedan, O-like är bra kvalitet dessutom!
"Dear Dar303
Yes , we have 30mW green laser line , it is USD39.00 . postage is $4.00.
Total is $39+$4.00=$43.00
Our paypal ID is O-like66@hotmail.com"
Jag sökte denna grej för bara ett par veckor sedan, O-like är bra kvalitet dessutom!
Nej, researchade inför ett kommande projekt.
Men hur olika kan de vara? Små gröna lasrar är beprövad teknik och likaså linjeoptiken. Det är bara att vrida på linsen för att fokusera på olika avstånd antar jag.
Men hur olika kan de vara? Små gröna lasrar är beprövad teknik och likaså linjeoptiken. Det är bara att vrida på linsen för att fokusera på olika avstånd antar jag.
Den räcker 6-7 m? Vill ha ett långt streck. Är på 30mV, hittade en på bara 5mV men den kostar $19.00 med frakt men är kanske värt pengara att köpa den dyrare eller ska man köpa 2 billiga?. Temperaturen är från 0° och den ska användas där det kan vara -5° på vintern går kanske att isolera den lite och ha någon värme runt den.
Har detta löst sig för dig "whynot"? Jag har hittat en röd linjelaser som jag kommer använda till vårat sågverk så nu har jag en grön 30mW linjelaser över att sälja (den hade lite för låg effelkt för vårat behov eftersom sågen är utomhus med starkt dagsljus).
Hör av dig om det är intressant "whynot"
Hör av dig om det är intressant "whynot"