Wii Balance Board, någon som använt ?
Wii Balance Board, någon som använt ?
Som rubriken lyder, har någon använt detta tillsammans med "Wii Fit" eller något annat program ?
Jag funderar på att köpa det till grabben (14 år) som komplement till hans fotbollsträning.
Är det något att ha eller är det bara skräp ?
Per
Jag funderar på att köpa det till grabben (14 år) som komplement till hans fotbollsträning.
Är det något att ha eller är det bara skräp ?
Per
Re: Wii Balance Board, någon som använt ?
Jag har en hemma, och visst är det ansträngande, men när nyhetens behag lagt sig tror jag det tappar sin charm, min är oanvänd sedan ca ett år. Riktigt kul på fester och liknande (speciellt rockring) är det dock.
Du ska nog se det mer som ett spel än som en träningsmaskin... men min 8-åring älskar den. Som allt annat går det i vågor men...
Det är långt ifrån skräp, den är bra och välbyggd - tämligen exakt i sina mätningar.
Om man sedan kommer använda den eller inte... well, det beror nog på - från person till person.
Det är långt ifrån skräp, den är bra och välbyggd - tämligen exakt i sina mätningar.
Om man sedan kommer använda den eller inte... well, det beror nog på - från person till person.
Mina barn är ... barnsligt förtjust i det! Till pyjamaspartyt stora tjejen hade var det kvällens höjdpunkt.
Tack för inläggen.
Tja, en träningsmaskin hade jag inte tänkt mig utan mer som lite balansövningar och hålla igång muskler & leder.
Edit: Stanving
Tja, en träningsmaskin hade jag inte tänkt mig utan mer som lite balansövningar och hålla igång muskler & leder.
Edit: Stanving

Jag har testat det lite och det är svårt!
Har ju lite olika spel till det och de är roliga men en del är svåra för en gammal gubbe som jag.
Har ju lite olika spel till det och de är roliga men en del är svåra för en gammal gubbe som jag.
Men tänk vad mycket du skulle glädja andra här på forumet. Det måste du räkna in.