Jo det är fint, dock lite jobbigt att sitta och följa ledningar på ett dubbelsidigt kretskort i storleken ~400*200mm

Jag har inte kollat det än men jag antar att pin14 går till ett likadant transistorpar för att sen gå till de andra 4 parallella mosfeets. Sitter ju 8st 44n mosfets totalt, 4 parallella går till en anslutning på stora spolen och de andra 4 går till en annan
BA728 ICn är i verkligheten en LM325N, dubbel OP amp. NPN transistorn är en MPS A06, PNParna är rätt, MPS A56. LM3524N är som bekant SG3524.
Försökte följa vägen från remote anslutningen och se vars den går men tappade bort mig vid en komponent som jag inte riktigt har koll på. Efter lite googling så kom jag iaf fram till att det borde vara en nätresistor. Den är svart, smal och har 8 ben på en rad. Om jag läst rätt står det 8B472R på den. Den syns på bilden, mellan nedre säkringshållaren och transistorparet och under spolen:
Totalt sitter det 3st MPS A56/MPS A06 par på huvudkortet. 2 av dessa par går ju till 4 mosfet gates. Dessa 2 par sitter under effektmotståndet som i sin tur sitter till vänster om lilla spolen och under kondensatorbanken. Det sista paret bör då förse det lilla uppstickande kortet (med SG3524 på) med spänning? Är detta par som sitter under nätresistorn.
Upptäckte att en av dessa har ena hörnet borta, den längst till höger, känns ju som en trolig felkälla
Ska försöka hinna med att kolla upp vad den "trasiga" MPS transistorn är kopplad till ikväll.
Edit: Har kikat lite på databladet för SG3524 och inser att en del kopplingar i kopplingsschemat borde vara felritat. Exempelvis så borde C1 sitta kopplad till ben 7 och inte ben 6. Sen borde det ju finnas nån spänning in till 15
Mer att dubbellkolla