Soundbrigade: Tack!
Slurry: Så det spelar in med ventilationen? Under är det just nu anmärkningsvärt - tomt

jag fixade till plåten med hålen där och kunde inte låta bli att provmontera det mesta som fanns hemma! När jag hade gjort det så såg jag iallafall var jag ska sätta POTarna osv.
Jag har inte gjort någon låda ännu, bara den övre plåten är på g, men det är klart hur den ska bli
Kollade på eklist på krauta, det var inte helt rätt format på det, så jag kommer för skoj skull ge mig på snickeriverkstaden med ek som jag har kvar sen vi bodde på landet, ek som växte på gården som lades in i ladugården för att torka i 20år... stenhårt är det och lite bökigt att jobba med men jag ska göra ett försöka iallafall! det är ek plank som ska formas om lite då 2*8 tum tjocka ska bli kanske 2cm tjock och 12cm hög....
mr.olle.norell: Jag ska försöka hålla drivningen till vänster och signal till höger! Har en lågförlust coax som signalen ska gå i(blev över från satelit sändar utrustning) den i sig har ja förstått inte motverkar 50Hz brum ändå men... man tar vad man har ibland

däremot så kom jag på att jag hade tänkt att ha volymkontrollen brevid strömbrytaren till hela kalaset, man kanske ska dra höger och vänster konceptet lite längre och separera ut volympoten till vänster med?
Det ser så mycket bättre ut i verkligheten än på bild... jag får inte till nån bra bara men passar på att slänga upp en till sålänge

det kommer inte vara rekomenderat med modem här sen kanske...