MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0 förslag? PDF i första posten
Ja, indikatorklockor är fint!
- Gildebrand
Vore trevligt om du la till
*Experimentkort
*Laminat med fotoresist, Dubbel och enkelsidig
*Etstank
*Uv-box
*Experimentkort
*Laminat med fotoresist, Dubbel och enkelsidig
*Etstank
*Uv-box
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
HID lampor kanske också är något att satsa på?
- Gildebrand
Får man fråga vad du ska använda dom till? de är ju sketdyraVolny skrev:HID lampor kanske också är något att satsa på?
-
Glidebrand. Vadå dyra? Till vad de lyser så är de helt klart värda. I sverige kan man köpa en sats om 2 för 1000kr eller dylikt. Så hade man hittat vettiga satser i Kina så ja de är helt klart intressant
Ta diskussioner om vad prylarna skall vara till utanför MrMisters tråd tack!
BB-bullets (ganska stora pack) och kanske någon helautomatisk softair gun. Jag vill inte ha någon jätte dyr, men gärna aluminium och inte sån klen helt i plast.
- Gildebrand
Jaha, då var de ju inte alls så dyra. Har fått höra helt andra priser.danielr112 skrev:Glidebrand. Vadå dyra? Till vad de lyser så är de helt klart värda. I sverige kan man köpa en sats om 2 för 1000kr eller dylikt. Så hade man hittat vettiga satser i Kina så ja de är helt klart intressant
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Jag kan inte hitta hur stora batterierna får vara i batteriboxen för 26" navmotorkittet.
Det ser inte ut som om något av LiFePo4-batterierna får plats där i?
Någon som vet?
Det ser inte ut som om något av LiFePo4-batterierna får plats där i?
Någon som vet?
tror du att du kommer att hitta några ringkärnetransformatorer MrMister?
-
Riktigt små men framför allt mycket billiga stegmotorer för att direktdriva en visararm (typ klockvisare till hastighetsmätare). Typ 10-20 sek/st men i mitt fall bara om du kan leverera mera framöver.
Kit med DR74 och DR127 drosslar.
Kondensatorkit i 0603 storlek E12 i NP0 och X7R serierna (med dom där vackra och trevliga lådorna som var till SMD motstånden).
Kit med DR74 och DR127 drosslar.
Kondensatorkit i 0603 storlek E12 i NP0 och X7R serierna (med dom där vackra och trevliga lådorna som var till SMD motstånden).
Ett förslag om någon känner sig manad... (jag hade gjort det om tiden fanns
) Det skulle vara bra om någon kunde lägga upp en lista på alla önskade prylar i wikin (dvs. läsa igenom alla inlägg och plocka ur önskningarna), sedan kan Mister och vi andra hjälpas åt att fylla på listan i wikin med vad som önskas och vilka önskningar som blivit uppfyllda i Misters pdf.
På detta vis får Mister lättare att se vad som önskas och alla kan se vad som har uppyllts på ett överskådligt sätt. Bara ett förslag, bra eller dåligt avgör ni
Jag såg nämligen att Mister uppdtert pdf:n igenoch att det trillar in nya önskningar hela tiden, men det blir jobbigt att hålla koll i alla trådar hela tiden!
/PeterH

På detta vis får Mister lättare att se vad som önskas och alla kan se vad som har uppyllts på ett överskådligt sätt. Bara ett förslag, bra eller dåligt avgör ni

/PeterH
Jag kollade lite på skruvdragare idag... Finns en modell från Hitachi som kostar 69 usd inkl frakt i USA, samma kostar ca 2400kr i butik i Sverige, 140 euro + frakt från Tyskland. Kanske går att få tag på?
Hur kommer det gå till med beställning och betalning? Jag åker bort på bröllopsresa om en vecka och blir borta till slutet av Juni så det börjar bli hög tid för min del att bestämma sig...och kanske betala?
Inget pris på racklådorna än?
Inget pris på racklådorna än?