Electrokit söker innesäljare
Electrokit söker innesäljare
Electrokit säljer komponenter, byggsatser och tillbehör till alla som tycker att elektronik är kul. Vår kundbas utgörs av privatpersoner, företag och skolor, och försäljningen sker huvudsakligen som distanshandel. Vårt kontor och lager finns i Malmö, och vi har nyligen flyttat till nya lokaler.
Vi söker nu en pigg person som vill utvecklas med oss och kan arbeta som
Innesäljare
Du kommer att ha kontakt med kunder per telefon, e-mail och i vår hämtbutik. Dina arbetsuppgifter är ta emot order, besvara förfrågningar och ge förslag på lämpliga produkter ur vårt sortiment.
Du kommer att befinna dig i elektronikens centrum och vara med och leverera komponenter till många av Sveriges främsta elektronikbyggare, samt får möjlighet att stifta bekantskap med ett brett produktutbud som ständigt utökas.
Du som söker bör vara intresserad av elektronik, ha kunskaper om elektronikkomponenter samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du skall också tycka om att ha kontakt med kunder, lätt för att jobba självständigt och trivas i ett mindre företag.
För ytterligare information eller ansökan kontakta Greger Andersson, 040-298760, greger.andersson@electrokit.se
Besök gärna vår hemsida på www.electrokit.se
Vi söker nu en pigg person som vill utvecklas med oss och kan arbeta som
Innesäljare
Du kommer att ha kontakt med kunder per telefon, e-mail och i vår hämtbutik. Dina arbetsuppgifter är ta emot order, besvara förfrågningar och ge förslag på lämpliga produkter ur vårt sortiment.
Du kommer att befinna dig i elektronikens centrum och vara med och leverera komponenter till många av Sveriges främsta elektronikbyggare, samt får möjlighet att stifta bekantskap med ett brett produktutbud som ständigt utökas.
Du som söker bör vara intresserad av elektronik, ha kunskaper om elektronikkomponenter samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du skall också tycka om att ha kontakt med kunder, lätt för att jobba självständigt och trivas i ett mindre företag.
För ytterligare information eller ansökan kontakta Greger Andersson, 040-298760, greger.andersson@electrokit.se
Besök gärna vår hemsida på www.electrokit.se
Re: Electrokit söker innesäljare
Hade jag bott i Malmö så hade jag sökt direkt. Det skulle vara jättekul att jobba på Electrokit. Men jag antar att det inte går att jobba på distans.
Tyvärr går det inte att sköta jobbet på distans ... men det är trevligt att bo i Skåne också ... 

Hmm..... Jo, det är ju synd att man inte bor i närheten. Jag får nöja mig med att vara kund hos detta eminenta företag
.

Jag hade flyttat direkt om inte min familj hade rotat sig i den här hålan (Borås). Det blir nog att stanna här ett par år till.
Det är väl inte fel på Borås!jesse skrev:Jag hade flyttat direkt om inte min familj hade rotat sig i den här hålan (Borås). Det blir nog att stanna här ett par år till.
I synnerhet inte om man har familj.
Att bo i liten stad med närhet till storstadens faciliteter
är rena drömmen.

Senast redigerad av GiK 13 maj 2009, 10:25:30, redigerad totalt 1 gång.
-
Kanske är fel ställe men jag vill bara skriva en rad att jag är mycket nöjd med ElectroKits service.
Kommer definitivt att återkomma som kund.
MVH Peter F
EDIT: Stavning, ett E skulle det vara, inte ett A.
Kommer definitivt att återkomma som kund.
MVH Peter F
EDIT: Stavning, ett E skulle det vara, inte ett A.
Senast redigerad av PopUnoNkoK 13 maj 2009, 11:27:51, redigerad totalt 1 gång.
Jag hade det på gång...att be om referenser på Elektrokit.PopUnoNkoK skrev:Kanske är fel ställe.........
DIY:are har ofta mycket besvärligt att få tag på olika
komponenter ur "volymproduktionen".
Företagen riktar inte in sin försäljning mot privatpersoner och
"små orders".
Vill man ha kvalitets komponenter blir det ännu svårare.
Upplever att sortimentet kanske är lite smalt om man vill göra mer avancerade projekt. Men dom som finns är bra även om det kanske skulle finnas lite mer data om produkterna.