snabb fråga angående worldofcnc

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Rocky_AL

snabb fråga angående worldofcnc

Inlägg av Rocky_AL »

Skulle precis lägga en beställning hos www.worldofcnc.com men när jag försökte lägga ordern så får jag felmeddelandet "Please enter Company name"
Får man inte beställa som privatperson eller? :humm:
Användarvisningsbild
Henry

Re: snabb fråga angående worldofcnc

Inlägg av Henry »

Har aldig själv köpt där så jag vet inte men hittade detta i "Terms and Conditions":

Internet Sales for Private Individuals
You have the right to cancel your within 7 days of your order or receipt of good, whichever is longer. Should you cancel your order with us you will receive a full refund. .You must return your goods following the returns process above.

Så verkar det i alla fall som man får annars så skulle ju inte det stått tycker man.
Rocky_AL

Inlägg av Rocky_AL »

Fattar inte hur det går ihop. Man måste tydligen fylla i något på raden "Company name:" Men om jag är prevatperson, ska jag bara skriva "-" då eller :humm: :humm:
Användarvisningsbild
Henry

Inlägg av Henry »

Vissa godkänner detta helt och fullt eller så kan du kanske tom skriva Private Individual.

Är ett företag i England jag köper grejer ifrån ibland och de accepterar privatpersoner om man bönar och ber lite. Det lite konstiga med de är att de måste ha ett företags namn pga hur deras betalningsystem inom företaget fungerade som de sa en gång så de fick det jag har jobbat på innan men gav min egen adress och sådan och det var helt ok för deras del.
Rocky_AL

Inlägg av Rocky_AL »

Frågade kundtjänsten nyss. man ska tydligen skriva "personal" :doubt:
Lite konstigt att det inte framgår någonstans på hemsidan.
Skriv svar