Någon med bandsåg?
Någon med bandsåg?
Söker någon i skåne eller blekinge med bandsåg som klarar av att såga 2 mm aluminiumplåt.
Har några bitar som jag måste såga ut. Grejen med dem är att de måste vara rätt noga, med 0,5 mm precision. Gärna mer. Måste vara ritkigt raka kanter.
Ska bygga en låda och vill att den ska blir ritkigt bra. Har bara tillgång till en enkel sticksåg och som alla vet så är det nästan omöjligt att få bra kanter med en sticksåg. Att klippa förhand med plåtsax funkar inte riktigt heller.
Så någon som sitter hemma med en bandsåg och som vill låna ut/hjälpa till att såga så skicka PM!!!!
Har några bitar som jag måste såga ut. Grejen med dem är att de måste vara rätt noga, med 0,5 mm precision. Gärna mer. Måste vara ritkigt raka kanter.
Ska bygga en låda och vill att den ska blir ritkigt bra. Har bara tillgång till en enkel sticksåg och som alla vet så är det nästan omöjligt att få bra kanter med en sticksåg. Att klippa förhand med plåtsax funkar inte riktigt heller.
Så någon som sitter hemma med en bandsåg och som vill låna ut/hjälpa till att såga så skicka PM!!!!
Re: Någon med bandsåg?
Har tillgång till styrd gradsax, i hallsberg iofs men om det kniper så är det lätt fixat
Jo det är väl lättast med klinga, men eftersom den är så tunn borde det funka ändå?
Ylle, vad vill du ha för att klippa?
Ylle, vad vill du ha för att klippa?
en hundring + porto? eller om du har nåt kul du vill byta med
om du vill kan jag kolla vad jag får ge för plåten på jobbet, fick det till 0,2 m2 ungefär
om du vill kan jag kolla vad jag får ge för plåten på jobbet, fick det till 0,2 m2 ungefär
låter helt ok.
Kommer inte kunna ksicka den förrän nästa helg men hoppas det går bra.
Men ja det hade varit kanon om du vill kolla vad du får betala. Uppskattar det absolut!
Kommer inte kunna ksicka den förrän nästa helg men hoppas det går bra.
Men ja det hade varit kanon om du vill kolla vad du får betala. Uppskattar det absolut!
får ge 140 för 0,2m2
om det låter bra så kan jag försöka hinna med det det imorron
om det låter bra så kan jag försöka hinna med det det imorron