med nya batterilådan
den används flitigt på fest

1802 skrev:Planerade min i 3 delar. Har inte byggt mitten delen ännu. Högtalar delarna anpassades efter bilen. Bara för att den är delbar, så måste den inte vara det. Man kan ha den "ihopsatt". Men skulle det inte bli bättre ljud med lite avstånd?
haha jo så kan man se det. men det är iaf så pass kompakt att jag orkar dra med den till sjön och såntRifakungen skrev:då pajjar man ju hela vitsen med portabel, kompakt jättestereo
Meduza skrev:Tilll festivalerna kanske man skulle intigrera en tiltsensor kopplad till ett larm med nyckellås för på/avstängning, så att när någon försöker bära iväg lådan och då tippar den mer än 20 grader så börjar den låta fan
tillräckligt? en sak jag märkt på festivaler är att folket drar sig dit där det är högst musik, och det tycker jag är skit kul1802 skrev:En tanke som slår mig "är det inte tillräckligt med musik på en festival"?
Finns det moderna grejjor som låter mer med mindre vikt? Tog i en låda/förpackning med 2 bilhögtalare och undrade om de var tomma. Och fick höra att med modernare element och slutsteg skulle det dunka på bra.