Hejsan
Jag skulle vilja köpa någa bitar utsågad aluminiumplåt, eller stålplåt vilket som.
tjocklek 1-1,5 mm stålplåt eller 2-4 mm aluminiumplåt
Bitarna ska vara
2 st: 300X250 mm
1 st: 300X120 mm
2 st: 250X120 mm
1 st: 310X130 mm
Även 6 st bitar fyrkantsprofil, alu helst. 10X10 mm X 200-250mm.
4 st bitar - : - 10X10 mm X 100 mm
Gärna prisförslag på detta med frakt.
MVH
MIcke
K: Utsågad aluplåt *löst*
K: Utsågad aluplåt *löst*
Senast redigerad av MNorrgren 3 mars 2009, 18:17:37, redigerad totalt 1 gång.
Re: K: Utsågad aluplåt
Hur noga är måtten om man får fråga?
Kan klippa upp några alu plåtar på direkten tror jag, 3mm tror jag finns att ta av iaf om det går bra!
EDIT: Har klippt upp plåtarna nu blev dock 2mm alu men skickade ett mail till dig på adressen du angivit som msn adress här på forumet med mer information, fick du det inte så säg till så pm:ar jag istället.
Mvh,
Viper
Kan klippa upp några alu plåtar på direkten tror jag, 3mm tror jag finns att ta av iaf om det går bra!
EDIT: Har klippt upp plåtarna nu blev dock 2mm alu men skickade ett mail till dig på adressen du angivit som msn adress här på forumet med mer information, fick du det inte så säg till så pm:ar jag istället.
Mvh,
Viper
Senast redigerad av Viper 3 mars 2009, 17:37:01, redigerad totalt 1 gång.
Hej.
Tre mm är helt ok. Då blir det en stabil låda.
Måtten är viktiga. Det ska bli en låda till mitt nätaggregat så vill att det ska bli snyggt.
Hur kommer du klippa dem?? Såga eller med "sax"?
Och vad blir priset?
Tre mm är helt ok. Då blir det en stabil låda.
Måtten är viktiga. Det ska bli en låda till mitt nätaggregat så vill att det ska bli snyggt.
Hur kommer du klippa dem?? Såga eller med "sax"?
Och vad blir priset?
Aja som sagt skickade ett mail också men iaf! 
Plåtarna är klippta med "sax" så dom är ju rätt vassa men om du vill så kan jag sätta upp dom snabbt i en fräsmaskin och köra dom till mer exakta mått samt grada av dom vassa kanterna.
I annat fall är plåtarna lite repiga men du kanske skall lacka eller måla dom?
Mvh,
Viper

Plåtarna är klippta med "sax" så dom är ju rätt vassa men om du vill så kan jag sätta upp dom snabbt i en fräsmaskin och köra dom till mer exakta mått samt grada av dom vassa kanterna.
I annat fall är plåtarna lite repiga men du kanske skall lacka eller måla dom?
Mvh,
Viper