Jag är på jakt efter små runda rör som inte får vara för långa
20mm långa och innerdiametern ska vara 0,6 - 0,7mm.
och några 40mm långa
Ytter diameter kan vara runt 3-4 mm inte lika viktigt...
Har googlat runt men inte fått några resultat, dom ska sitta på min lilla elmotor.
Utlänska sidor för bra pris går bra också!
DC motor tillbehör
Re: DC motor tillbehör
Vad ska det vara för material?
Det finns plaströr som används till stötstänger inom modellflyg. Men jag kommer inte ihåg dimensionerna.
Det finns plaströr som används till stötstänger inom modellflyg. Men jag kommer inte ihåg dimensionerna.
Du kanske känner någon veterinär eller någon som jobbar på sjukhus. Det finns ju kanyler i en massa olika storlekar.
Ne tyvär
vill helst köpa från internet, nått billigit företag.. då jag ska köpa en massa
http://www.kinnvall-ab.se/ har köpt som privatperson där. Frakten kostar skjortan men rören är relativt billiga.
Vet inte om det är rätt för dig som vill ha en innerdiameter på ca:0,6mm och ytterdiameter på 3-4mm. Yd2,00 id0,63 gods0,685 186kr/m är nog det närmaste för dig.
Jag tippar på att det är väldigt svårt att hitta leverantörer av dina önskade dimensioner. Blir nog att borra själv, hur lätt det nu är.
Vet inte om det är rätt för dig som vill ha en innerdiameter på ca:0,6mm och ytterdiameter på 3-4mm. Yd2,00 id0,63 gods0,685 186kr/m är nog det närmaste för dig.
Jag tippar på att det är väldigt svårt att hitta leverantörer av dina önskade dimensioner. Blir nog att borra själv, hur lätt det nu är.