Komponentbutik med låg frakt?
Komponentbutik med låg frakt?
Jag vill handla komponenter för kanske 100 kr, då känns det surt att betala 100 kr i frakt till ELFA eller Conrad. Finns det någon nätbutik som har rimligt fraktpris på så små beställningar, eller är det bara att bita i det sura äpplet.
Här i stan (Eskilstuna) finns Kjell&Co, men de verkar ha rätt begränsat sortiment, t.ex. hittar jag inga zenerdioder och bara två olika transistorer.
Här i stan (Eskilstuna) finns Kjell&Co, men de verkar ha rätt begränsat sortiment, t.ex. hittar jag inga zenerdioder och bara två olika transistorer.
-
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Om jag inte har helt fel så har de ändrat det, ungefär samtidigt som de gjorde om sajten. Så nu kostar det runt 70kr tyvärr.
edit:
Nähepp, det var som tidigare. 35kr (43,75kr inkl moms) frakt + 40kr (50kr inkl moms) postförskottsavgift, som man slipper om man betalar med kort.
edit:
Nähepp, det var som tidigare. 35kr (43,75kr inkl moms) frakt + 40kr (50kr inkl moms) postförskottsavgift, som man slipper om man betalar med kort.
Senast redigerad av JimmyAndersson 5 november 2008, 17:17:37, redigerad totalt 1 gång.
Du kan handla här t.ex. för bara 20:- om det är smågrejor för upp till 300.
Klicka på fliken upptil "Support" och sedan i vänstermarginalen "Försäljningsvillkor" så står där vad som gäller. Försökte direktlänka sidan, men det gick inte...
Tycker vi skall handla av de hobbyvänliga så mycket vi kan så de kan finnas kvar.
Klicka på fliken upptil "Support" och sedan i vänstermarginalen "Försäljningsvillkor" så står där vad som gäller. Försökte direktlänka sidan, men det gick inte...
Tycker vi skall handla av de hobbyvänliga så mycket vi kan så de kan finnas kvar.
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Och glöm inte kolla surpluskatalogen, finns en del kul där!Marta skrev:Du kan handla här t.ex. för bara 20:- om det är smågrejor för upp till 300.

- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
-
- EF Sponsor
BHIAB var drygt 30% dyrare än ELFA sist jag kollade, letade efter en XR2206 till min funktions generator!! Så det blev ELFA !Marta skrev:Du kan handla här t.ex. för bara 20:- om det är smågrejor för upp till 300.
Förr i tiden när Bosse skickade ut sina tabloider-kataloger, då var det billigt att handla där!