Nu vill jag reda upp allt en gång för alla.
Vilka har lovats få saker av mig? och vilka är fortfarande intresserade av att köpa saker?
Jag är så förvirrade i alla mina trådar på sidan "Dina inlägg".
Min tillit har sjunkit till noll här på forumet och nu vill jag få er som har varit intresserade och dylikt att meddela mig detta.
Det enda som EJ finns kvar av mina sälj trådar är alla datordelar,vilket köptes av en kompis.
Laser sakerna blev en kompis av med 6000 kr på något som aldrig kom.
Så den tråden är låst.
Ni som kan låsa eller ta bort trådar gör detta.
Ber om ursäkt till alla er som drabbats av mina jobbiga trådar osv.
Jag har inte SKITIT i dessa sälj trådar.
Jag har bara glömt bort och haft mycket att göra.
Förlåt för detta.
Jag lider även av dyslexi vilket gör att allt jag skriver verkar jättebra.
Sen när jag läst det nån gång kan det vara helt totalt kaos.
Mvh Patrick
/Hoppas på att ni kan förlåta mig och inte vara allt för arga på mitt beteende jag haft.
Stort förvirrande av mig här på Eforumet!
Få se om jag förstått det här rätt... du lägger ut en telefon till försäljning som "trasig" och när någon är intresserad av att köpa den så väljer du att skicka in den på reparation utan att meddela detta till den/dom som är/var intresserade?
Du lägger dessutom ut en massa saker till försäljning i så många trådar samtidigt att du sedan glömmer bort dom, inte orkar eller vill besvära dig med att slutföra/hålla koll? Du har också i vissa fall fått betalt men inte kommit ihåg att skicka prylarna till den som betalt, och dessutom inte svarat på ett eller flera mejl från köparen...?
Jag vill inte såga dig vid fotknölarna Patrick för du är säkert en jättetrevlig kille, men det är så illa här i livet att vissa personer är mindre lämpade för företagande än andra. Du kanske skulle lägga ner dina planer på att bli egenföretagare om du nu har dessa handikapp som du berättat om. Klarar man inte av att hålla koll på flera saker samtidigt, hålla ett relativt högt tempo, fullfölja sina åtaganden mot kunder osv. passar man inte som egenföretagare! Det är alltid tråkigt när någon inte klarar det dom vill klara, men livet är sällan rättvist...
/PeterH

Jag vill inte såga dig vid fotknölarna Patrick för du är säkert en jättetrevlig kille, men det är så illa här i livet att vissa personer är mindre lämpade för företagande än andra. Du kanske skulle lägga ner dina planer på att bli egenföretagare om du nu har dessa handikapp som du berättat om. Klarar man inte av att hålla koll på flera saker samtidigt, hålla ett relativt högt tempo, fullfölja sina åtaganden mot kunder osv. passar man inte som egenföretagare! Det är alltid tråkigt när någon inte klarar det dom vill klara, men livet är sällan rättvist...
/PeterH
Jag ska snart få hemsida där jag kommer lägga mer tid för just försäljning av saker.
Jag måste tänka igenom mina ideér.
Det har du totalt rätt i PeterH.
En trevlig kille är jag som jag själv tycker.
Vill behandla folk som jag själv vill bli behandlad är mitt motto här i livet.
Sen tycker jag att det spelar ingen större roll om ni är arga eller skickar dåliga meddelanden, för skulle jag möta en som är så slarvig/förvirrad/off som jag skulle jag bli irriterade på den personen så!
Jag måste tänka igenom mina ideér.
Det har du totalt rätt i PeterH.
En trevlig kille är jag som jag själv tycker.
Vill behandla folk som jag själv vill bli behandlad är mitt motto här i livet.
Sen tycker jag att det spelar ingen större roll om ni är arga eller skickar dåliga meddelanden, för skulle jag möta en som är så slarvig/förvirrad/off som jag skulle jag bli irriterade på den personen så!