Netrunner ar pa resande fot, nu i Bangkok och ska snart vidare till Hong Kong
Elektronik har ar inte jattebilligt. Det jag ar intreserad av ar tex ASUS Eee PC 900.
Den kostar har som billigast 2500sek mot hemma 2800sek. Tar man bort momsen ar den billigare hemma an har!
Vad tror ni kommer det vara mycket billigare i Hongkong?
(1/2OT) Köpa elektronik i Bangkok eller HongKong?
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Det finns ju risk att tullen plockar in dig och avkräver dig moms och tull på EEEPC:n.
Nä titta efter balla komponenter. Vet inte hur du är lagd men två firmor jag handlat kul saker av är: www.vt4c.com och www.diyclub.biz. Båda ligger i HK.
Nä titta efter balla komponenter. Vet inte hur du är lagd men två firmor jag handlat kul saker av är: www.vt4c.com och www.diyclub.biz. Båda ligger i HK.
-
Mindmapper
Erhhmm... "mr. Taxi driver" visst exakt var den stora elektronikmarknaden lag. Jo, det var inga problem och visst var det den med bat till "pir 6" och brevid blomstermarknaden. Han skulle visa och vara guide.
Eller kanske inte.
Efter att ha pratat med en kompis och dar efter med chefen PA EN BRANDSTATION sa var det battre med taxi dit. Det var inte sa langt alls.
Visst kom vi till en marknad. Marknaden for hogtalarelement, BARA hogtalarelement i dom 35 - 70 forsta butikerna.
Tror inte det ar sa bra att ta pa flyget sa det fick vara. 400 bath pa det aventyret.
Eller kanske inte.
Efter att ha pratat med en kompis och dar efter med chefen PA EN BRANDSTATION sa var det battre med taxi dit. Det var inte sa langt alls.
Visst kom vi till en marknad. Marknaden for hogtalarelement, BARA hogtalarelement i dom 35 - 70 forsta butikerna.
Tror inte det ar sa bra att ta pa flyget sa det fick vara. 400 bath pa det aventyret.