Kolla att du inte använder otillåtna tecken i namnet (å,ä,ö osv.) kolla mellanslag och stor/liten bokstav. Kolla också så att du laddar upp bilderna med ditt ftp-program i rätt läge... (brukar funka med auto annars ställer du den i binärt läge), tillslut kolla att du angett rätt filändelse på både filen och din länk...
Vad fick du ge för en modul med RGB ? Ska blir intressant att se vad du kommer hitta på med dem. På vilken nivå ska modulerna drivas ? Nöjer du dig med monokrom grafik eller ska de gå att köra video på dem.
Hur går det för er med projektet ? Lite nyfiken på hur ni tänkt lösa överföringen av data till modulerna, ethernet kanske ? Vad kommer ni använda för att styra det hela, någon kraftig processor eller FPGA ?
Har inte så mycket att komma med eftersom min kompis jobbar med elektroniken, det enda jag vet är att informationen inte går direkt till displayen över internet för då blir den väl hackad direkt. Dom röda displayerna ska komma med båten den 26 aug har jag fått papper på.
Själv håller jag på att jaga upp platser att ha dom på men mycket folk på semester än.
I morgon ska det komma en 4mm Pixel modul ska bli kul o se hur man kan läsa på en sådan.
Den stora Led displayen är intullad och skickad ska vara här i mitten på nästa vecka. Sverige är alldeles för långt
Ska komma en 50W LED lampa också om en vecka hoppas jag
är som en tidig jul verkar det.