Och juste. jag fick tag på han på KTH som hadde hadn om mönsterkorets till verkningen och det visade sig att de hadde lagt ner den kursen och flyrttat alla grejjer till kraolinska institutet. så där rök den möjligheten att göra mönsterkorten där. Jag har dock snackat lite mer med Bill (han som gjorde Magic 1) om at kanske wire wrappa hela kalaset endå. Och han berättade att han hadde använt gamla prototyp kort till sin magic-1. De är färdiga ganska stora kort med rader för DIL chipp (Oftast både 0,3" och 0,6") de har även ordenlkiga GND planes och VCC planes men huvud saken med dem är endå att de har wire wrap socklar på baksidan. Jag har letet lite efter dem här i sverige men har haft svårt att hitta dem men Bill (har ingen aning om vad han heter i efternamn) sa att det fans en hel del sånna kort i USA och han skulle kolla om han kunde hitta ett bra och sicka det till mig. Och det verkar inte så svårt at få tag på begnade wire wrap guns, så det kanske inte blir så mycke dyrare i slutändan att wire wrappa. Hadde endå tänkt att de va en bra ide att wire wrappa ihop alting tills jag har hittat en bra architektur som fungerar och senare göra om den på PCBs.