Beställde komponenter från HongKong
OK, tack för alla svar. Jag ger dom en vecka till, sen skickar jag väl ett mail å frågar vad som hänt, eller vad dom gör åt saken.
Edit:
När jag kom hem var det en lapp om att jag fått ett rek.
Nu har jag varit på posten å hämtat ut det.
Till min stora förvåning var det skickat med rek. från HongKong???
Nu har det iaf kommit, efter lite över en månad, hmm...
Edit:
När jag kom hem var det en lapp om att jag fått ett rek.
Nu har jag varit på posten å hämtat ut det.
Till min stora förvåning var det skickat med rek. från HongKong???
Nu har det iaf kommit, efter lite över en månad, hmm...
Jag har också handlat mycket från dom och leveranstiden kan variera mycket!
Kan det vara såhär:
Man får ju igen rabbat alls om man beställer många olika saker, dvs att säljaren gör en större vinst om han kan skicka flera saker i samma låda. Så om man köper en sak och samtidigt bjuder på en pryl som slutar om 6dagar ... så väntar dom 6 dagar med att skicka för att se om dom kan sampacka gejerna.
Nu har jag köpt deras 7" siffror för att göra en klocka. Har tidigare köpt många DC-DC kretsar...
Kan det vara såhär:
Man får ju igen rabbat alls om man beställer många olika saker, dvs att säljaren gör en större vinst om han kan skicka flera saker i samma låda. Så om man köper en sak och samtidigt bjuder på en pryl som slutar om 6dagar ... så väntar dom 6 dagar med att skicka för att se om dom kan sampacka gejerna.
Nu har jag köpt deras 7" siffror för att göra en klocka. Har tidigare köpt många DC-DC kretsar...
> Men å andra sidan så har de (Sure) ju full koll på om man *har* löst ut det...
Hämtat ut menar du väl. Löst ut låter som att man ska betala vid hämtningen, men jag hade ju redan betalat, som jag skrev förut.
Men det kan vara för att slippa folk som påstår att dom inte fått nåt, fast dom fått det iaf.
Det var nog så du menade Sodjan.
Sen kan det nog vara att paketen blev så populära att dom tog slut i lager. Därav den långa leveranstiden.
Hämtat ut menar du väl. Löst ut låter som att man ska betala vid hämtningen, men jag hade ju redan betalat, som jag skrev förut.
Men det kan vara för att slippa folk som påstår att dom inte fått nåt, fast dom fått det iaf.
Det var nog så du menade Sodjan.
Sen kan det nog vara att paketen blev så populära att dom tog slut i lager. Därav den långa leveranstiden.
Senast redigerad av jojje 7 mars 2008, 09:32:54, redigerad totalt 1 gång.