Få tag i "okänd" switch krets? (TOP246FN)
- Jine
- Kontakt:
Få tag i "okänd" switch krets? (TOP246FN)
Hej!
Jag behöver en relativt okänd switchkrets till en annars komplett 17" tft.
Handlar om en top246fn. Jag har hittat den på flertalet ställen, blandannat digikey - MEN, alla vill dom använda UPS för att skicka till svergie, det innebär fraktpriset på 60-70 USD, vilket är HELT och håller uteslutet.
Vad ska jag ta mig till?
Tips? Förslag? Var kan man hitta sånna här okända kretsar?
Tror ni det finns någon ersättare? Elfa har inget alls i närheten, jag har varit inne och frågat.
Hjälp mig!
Mvh Jim
Jag behöver en relativt okänd switchkrets till en annars komplett 17" tft.
Handlar om en top246fn. Jag har hittat den på flertalet ställen, blandannat digikey - MEN, alla vill dom använda UPS för att skicka till svergie, det innebär fraktpriset på 60-70 USD, vilket är HELT och håller uteslutet.
Vad ska jag ta mig till?
Tips? Förslag? Var kan man hitta sånna här okända kretsar?
Tror ni det finns någon ersättare? Elfa har inget alls i närheten, jag har varit inne och frågat.
Hjälp mig!
Mvh Jim
Detta med UPS och sådant dyrt som det står hos Digikey och även Mouser hade jag också stora problem med då det var på tok för dyrt i förhållande till det jag skulle köpa. Däremot så helt plötsligt så fanns det en ruta så man kunde välja "International" och där fanns även USPS som ju har en normal prissättning.
Senast redigerad av Henry 5 februari 2008, 22:22:24, redigerad totalt 1 gång.
Imorrn kommer jag äntligen få lite tid över, mycket sprit och mat hos alla slöktingar över nyåret..
Så jag ska kolla upp kretsen då. Om någon annan har någon komponent som dom inte får tag på hemma så hör gärna av er så kan jag leta efter det också samtidigt.
Kommer att skicka ett paket till Sverige med diverse saker ganska snart, blir nog någon gång efter 17:e
Det går att nå mig via PM här, eller mail som finns i det tidigare inlägget.
Vet inte hur mycket jag kommer kolla datorn framöver, annars finns jag att nå på 08-559 260 81 (Skypenr.)
Tänk gärna på tidsskillnaden om ni ringer, ligger +7 timmar från Sverigetid.
Så jag ska kolla upp kretsen då. Om någon annan har någon komponent som dom inte får tag på hemma så hör gärna av er så kan jag leta efter det också samtidigt.
Kommer att skicka ett paket till Sverige med diverse saker ganska snart, blir nog någon gång efter 17:e
Det går att nå mig via PM här, eller mail som finns i det tidigare inlägget.
Vet inte hur mycket jag kommer kolla datorn framöver, annars finns jag att nå på 08-559 260 81 (Skypenr.)
Tänk gärna på tidsskillnaden om ni ringer, ligger +7 timmar från Sverigetid.