robot
- JimmyAndersson
- Kontakt:
-
- Kontakt:
Väldigt trevlig grej...
Synd bara att vi inte kan köpa det pga. skolans budget + att man själv inte är miljonär...
Men det skulle lösa alla våra problem, om vi hade haft ett schema på det så skulle vi kunna tillverka det själv...
Men jag antar att det inte finns så någon annan lösning vore väl trevligt, behöver man verkligen alla -5v och 3.5v spänningar?
Om inte så är ju problemet löst, men så enkelt kan väl inget vara...
Hoppas att någon kan hjälpa oss, projektet kan inte fortsätta utan detta...
Tacksam för all hjälp / alla svar!
Synd bara att vi inte kan köpa det pga. skolans budget + att man själv inte är miljonär...

Men det skulle lösa alla våra problem, om vi hade haft ett schema på det så skulle vi kunna tillverka det själv...
Men jag antar att det inte finns så någon annan lösning vore väl trevligt, behöver man verkligen alla -5v och 3.5v spänningar?
Om inte så är ju problemet löst, men så enkelt kan väl inget vara...

Hoppas att någon kan hjälpa oss, projektet kan inte fortsätta utan detta...
Tacksam för all hjälp / alla svar!
- bengt-re
- EF Sponsor
- Kontakt:
Tyvärr har jag inget sample kvar - annars hade jag kunna skänkt ett. Det är helfina aggregat, men inte helt enkla att kopiera då det är ganska många prylar för att få till denna typ av aggregat (jag bygger inte egna - utan jag köper dessa ifrån Mini-Box färdiga istället, men å andra sidan så betalar man inte lika mycket för dem heller om man köper några hundra i stöten
)

maha skrev:SA4AQS: Du har en av de fånigaste signaturer jag någonsin sett. Jag hoppas att du skämtar. Det man skriver, det står man för (och eventuellt tar sitt straff), annars låter man bli.
Jag förstår att SA4AQS är elva år och vetgirig, men är det något särskillt som hans nick står för? Något nazistiskt eller antikristet?
- Mizzarrogh
Vi lägger ner detdär nu.
(tror för min del mer det har med amatör radio att göra.)
Tänkte själv lägga en kopia den röda texten i min egen sign bara för att djäklas men den blev litet för bulkig...
Annars, är själv intresserad av en liknande Power supply för en annan grej, så följer detta med största intresse, vore ju högst intressant om det fans alternativ som ligger ett par hundralappar lägre i pris.
(tror för min del mer det har med amatör radio att göra.)

Tänkte själv lägga en kopia den röda texten i min egen sign bara för att djäklas men den blev litet för bulkig...

Annars, är själv intresserad av en liknande Power supply för en annan grej, så följer detta med största intresse, vore ju högst intressant om det fans alternativ som ligger ett par hundralappar lägre i pris.