Fläktarna däruppe kom lite snett, annars är det väll inget som är helfel?

Mvh.
Varför inte göra fläktskyddet och dess fötter i ett stycke? Då har du fått bort 8:a skruvar och fyra fula skarvar.squiz3r skrev:"Ska jag vara helt ärlig så hade jag föredragit en annan lösning av fötterna till fläktskyddet"
Mja.. Jag ska nog försöka flytta in dem till insidan, annars är jag ganska nöjd med dem
Skulle det inte kunna fungera med en splitter, en sådan som följer med streckkodsläsare som kopplas på PS2 (brukar kallas PS2 Wedge)? Då borde du ju kunna ha både t-bordet och emulatorn inkopplade samtidigt. Men tanken med din emulator kanske är att slippa ha ett t-bord?Tottish skrev:Tänkte bara inflika att jag skrivit en PS/2-tangentbords-emulator för PIC i asm. Du kan gärna få ta del av koden om du vill ha en lite "snyggare" variant på "skicka knapptrycknignar" till burken. Den är dock på ett ganska rejält betastadium så den uttför ingen identifikation vid uppstarten av datorn. Som det fungerar nu så måste man alltså starta datorn med ett vanligt tangentbord inkopplat för att sedan byta till emulatorn när burken är igång.