Jag klandrar absolut inte dig Borre, och försöker inte göra dig ledsen heller. Det är att jag måste tänka om lite när jag ska göra "riktiga" byxsatser. Jag måste lägga ner mer energi på att förmedla mina tankar och ideer till andra. Jag är väl lite för insnöad på det jag håller på med.
Förövrigt så är det absolut inte bara du som har frågor om monteringen. Men det jag reagerade mest på var faktiskt Meduza, som bygger en egen design vid sidan av Lillsyrran.

Han ville ha allt steg för steg med 100% ordning på allt. Jag tycker, och hoppas, att han överdriver lite väl mycket. Det blir snudd på att man märker alla delarna med bokstäver hur det ska sättas emot varandra, och packar allt i små påsar med nummer på.
Kanske man kan ha nån elektronik på påsarna, så dom inte kan öppnas i fel ordning.
Jag lär mig snart hur det ska göras, så ge mig mera konstruktiv input, så blir det nog bra till slut.
Men är det inte lite så man vill ha det? Att titta å luska, leta å vända å vrida på det? Inte få allt färdigt och bara att klicka ihop tre bitar, å trycka på knappen? Byggde en Kit-car en gång. Köpte en byggsats, men dom hade slarvat bort varenda papper. Där kan man snacka om att lägga pussel med förbundna ögon.
När jag var liten så gjorde jag ofta mina egna leksaker själv. Tex gick ut i skogen för att hitta en fin gren att göra hjul av, eller när jag vuxit upp lite, bygga ihop en fungerande bil av 13 olika bilar, en motorcyckel av en gammal folkvagn... När jag var 10 år skrotade jag min första bil (Austin A50 tror jag det var) för att bygga Epa-traktor.