Visa samma skrivbord på flera bildskärmar?
Visa samma skrivbord på flera bildskärmar?
Hej!
Jag har xp pro som stöder flera bildskärmar och det fungerar bra när man vill utöka skrivbordet till höger med en skärm till. Men nu vill jag ha en exakt av mitt skrivbord på min extra bildskärm! Trodde det skulle kunna gå om man drar och släpper extra skärmen över den första skärmen: kontrollpanelen-egenskaper för bildskärm - inställningar
Den tyvärr så flyttas ikonen till vänster eller höger?
Soolo
Jag har xp pro som stöder flera bildskärmar och det fungerar bra när man vill utöka skrivbordet till höger med en skärm till. Men nu vill jag ha en exakt av mitt skrivbord på min extra bildskärm! Trodde det skulle kunna gå om man drar och släpper extra skärmen över den första skärmen: kontrollpanelen-egenskaper för bildskärm - inställningar
Den tyvärr så flyttas ikonen till vänster eller höger?
Soolo
Villket grafikkort har du? Är det ett Geforce kort så kan du ladda ner Nvidiakontrollpanelen och ställa in det där.
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
- ElectricMan
- Kontakt:
- bengt-re
- EF Sponsor
- Kontakt:

Oki, håller med om att det är ett ovanligt problem, men irriterande ändå.... Fick ett nytt kort ifrån IT-smurfen, men det var fel buss på det kortet.... Ja, skall inte klaga kanske.
- bengt-re
- EF Sponsor
- Kontakt:
Jo, sant - Mekcaddarna har fina grafikkort i sina burkar, men en stackars elektroniker får aldrig så fina kort....
Min andra labburk har ett inbyggt grafikkort på moderkortet.... Oj vad snabbt det inte är.... Delar ram med processorn och dessutom långsamt ram.... Urk. Så länge man kör office så behöver man inga vassa grafikkort, men så fort man skall ha höga upplösningar, realtidsvideo och lite sånt så drar kraven iväg fortare än en avlöning i Januari.... Tala inte om att spela spel....