Jag har läst manualer och tutorials och diverse användarforum och begriper det mesta nu. Men en sak blir jag inte klok på: När jag skapar ett jordplan och fått det att se snyggt ut, så går det inte att spara det. Så här ser det t.ex. ut när jag gjort enligt konstens alla regler med POLYGON :

Så långt gott och väl. Men när jag sparar, avslutar och sedan öppnar .BRD-filen igen så försvinner min fyllning och endast polygonens kanter finns kvar, så här:

Om jag kör AUTO eller RATSNEST så kommer fyllningen genast tillbaka snyggt och prydligt, så för mig personligen är det inga problem. Men vad säger Olimex om de öppnar en .BRD-fil och endast outlinen visas? Kommer de automatiskt att få polygonen ifylld när de kör ut sina filmer eller måste jag skriva speciella instruktioner? Kanske är det säkrast att inte lägga dit någon fyllning alls, då sluppe jag grubbleriet

Och det är nog inte jag som klantat till det, för jag har öppnat ett par filer jag hittat på nätet som beter sig precis likadant. (Eller finns det nån dold inställning i Eagle som ställer allt tillrätta?)