Letar efter en IC med minst 4 HW-PWM-utgångar som kan styras med en mikroprocessor. Mitsubishi M66242 verkar vara en trevlig liten sak, men den har tyvärr slutat att produceras, så jag vänder mig till er för ett vettigt alternativ
Renesas har en del kretsar som har 3-fas PWM till motorstyrning, de har även inbyggda en uppsjö timers som kan ställas till PWM..... är jag skapligt säker på.
Är det bara en eller några få så är ju en propeller lämplig - du kan gott köra 7 helt oberoende PWM-kanaler, men onödigt glad i ström och onödigt dyr om du skall göra många kort. En PIC12F629 kan köra 4 mjukvaru-PWM om du inte skall göra så mycket annat - billigt och litet, men lite meck att få till programmet och iofs sa du att du ville ha HPWM......
Ja, då jävlar ska jag beställa en del hos dom, jag har modifierat ett program i många steg under 1½ år, kan jag få det för 22:-/version får jag MYCKET tid över.
Perfekt - jag har många småprojekt som behöver mjukvara vilket har blivit liggande på grund av tidsbrist - detta måste vara världens bästa konsulter - 22 pix för ett program !! Wow !!
Ja, om det är så många som är intresserade av just det programmet så kan jag nog sälja det till er för 20:- st
Märk väl att allt extra kostar 650 + moms/timme om det nu inte är just exakt dettta programmet ni vill ha
Välkommna att lägga en beställning, jag levererar när 1000 beställningar har kommit in