tackar för tipset. han hade dock inte tid denna vecka.
Ingen annan som kan göra det? helst i Kalmar (så man slipper frakt). men det går bra annars också.
pris vet jag inte riktigt, ge ett bud.
det ska bara vara några banon och ett namn. användas som typ namn skylt.
Jag har alltid lampa, baljor, laminat och allt det andra framme, Problemet är vilket format du har informationen på, Jag ska göra ett kort nu snart så passar det så gör jag. Leverans tisdag, till kalmar på onsdag med post.
Som sagt, vinsten är inte inräknat i arbetet, inte heller momsen. Stromboms pris är vad det skulle kosta om man köper tjänsten av ett företag som använder en anställd till att utföra arbetet. Bara arbetet för en anställd skulle i slutändan kosta en 400-600kr för arbetsgivaren. Nu var det ju tal om ett enkelsidigt kort utan hål. Jag hade nog gjort jobbet för en femhundring dock..
Har ni aldrig hört talas om ideéllt arbete och att det är kul, just nu har jag problem att skala ner den fil jag har fått. Jag får en skugga på linjerna och texten blir onödigt knagglig.
Jaha, då har man lärt sig något nytt, en jpeg bild går inte att göra mönsterkort med. Kanterna är utjämnade för att det ska "se bra ut" på håll och det blir då en hel del sudd i kanten.
Jag fick börja om och cadda en ny layout, men vad gör man inte för konsten.