Kondning är absolut inte nödvändigt men har man tunga bashögtalare skonar det batteriet mycket. Fast de dog ändå på ett halvår eller så (oavsett märke/pris). Att jag tog upp det var mest för att illustrera att jag verkligen försökte allt. RF-steget "provade" jag först. Behöver jag säga att jag vägrade ta det ur bilen efter provet?

Antagligen så är det så att man helt enkelt som vanligt får det man betalar för. Ofta kan billiga varianter av märkesprylar kosta lika mycket/lite som ett biltema/jula/rusta-steg men ändå spela cirklar runt det. Watt som står på dessa steg är lika trovärdiga som homeopati. Dvs ren lögn.
Mycket är underdimensionerat och därför duger det helt enkelt inte till något. Har provat så många "billiga" steg och aldrig blivit nöjd.
BRL är ganska dyra. Kolla på http://www.docent-decibel.se/ han har bra priser, magnat är bra grejjor TROR jag. Har inte testat själv bara hört andras system, anser det vara rätt mycket för pengarna. Tex detta tror jag skulle kunna fungera. Bara att ringa och höra det är en trevlig snubbe (pratglad också)