Dunderklumpen R.I.P. [Ny film sid. 25]
Jag ska ta tag i det där med katalogen :]
imorgon ska jag kanske dit där katalogen är och glömmer jag det får du PMa mig.
Ska hem nu o lägga in lite nya bilder nu. Kan avslöja redan nu att allt gick bra!
Edit: Bilderna

Jo.. så att ..ehh.. kofot!

Här har bulthålet sugit åt sig vattnet runt omkring så det blev kasst rent utseendemässigt.. Spacklar väl om jag orkar.

Syns såklart inte på bild men alla ytor som har haft MDF utan faner får en dålig yta på någon millimeter eftersom MDF sugit upp vattnet. Blir att borsta med stålborste så färgen fäster.
Den stora ytan mitt på portalen som hade nån slags faner fick väldigt fin hård yta.
Förövrigt är jag väldigt nöjd då allting verkar sitta som det är tänkt.
imorgon ska jag kanske dit där katalogen är och glömmer jag det får du PMa mig.
Ska hem nu o lägga in lite nya bilder nu. Kan avslöja redan nu att allt gick bra!
Edit: Bilderna

Jo.. så att ..ehh.. kofot!

Här har bulthålet sugit åt sig vattnet runt omkring så det blev kasst rent utseendemässigt.. Spacklar väl om jag orkar.

Syns såklart inte på bild men alla ytor som har haft MDF utan faner får en dålig yta på någon millimeter eftersom MDF sugit upp vattnet. Blir att borsta med stålborste så färgen fäster.

Den stora ytan mitt på portalen som hade nån slags faner fick väldigt fin hård yta.
Förövrigt är jag väldigt nöjd då allting verkar sitta som det är tänkt.

KCBetong här i stan använder plywood eller någe liknande då dom håller på. Det är svart-aktigt på sidorna och helt slätt. Lite vatten på så halkar man nog omkring ganska bra, suger alltså inte åt sig någe. Kan ta reda på närmare vad det är på måndag. Dock hur det står sig i pris mot MDF vet jag inte
Gladpack är en bra grejj om man sätter dit det med lite spraylim(?) innan man skruvar ihop formen. Jag tänkte inte så långt så det blev för mkt krångel.
Någon som har tips på betongfärg som tål vad den nu kan utsättas för här? Har en orange färg hemma.. blir lite ABB rip-off
Tror jag föredrar svart eller grått.. Kan dra förbi Flüggers någon dag om ingen vet.
Någon som har tips på betongfärg som tål vad den nu kan utsättas för här? Har en orange färg hemma.. blir lite ABB rip-off

Tror jag föredrar svart eller grått.. Kan dra förbi Flüggers någon dag om ingen vet.