Oscars snurra
- Smoothmachines
- Kontakt:
Ich komme!
Skjuts anländer strax. Hurra!
Synd att Bruno var tvungen att dra till Norge.
Men om två dar är det syttene maj.
Kan nog bli lite rumpnyp där med, fast man får ta i lite mer i Norge,damerna
har långstickade lusekoftor har jag hört.(på nätet, vilket autmagiskt gör det
sant! En dator ljuger aldrig. Inte heller en telefon.)
Nä gotta go innan jag blir torrfull.
Nanoo Nanoo

Synd att Bruno var tvungen att dra till Norge.
Men om två dar är det syttene maj.
Kan nog bli lite rumpnyp där med, fast man får ta i lite mer i Norge,damerna
har långstickade lusekoftor har jag hört.(på nätet, vilket autmagiskt gör det
sant! En dator ljuger aldrig. Inte heller en telefon.)
Nä gotta go innan jag blir torrfull.
Nanoo Nanoo

- Smoothmachines
- Kontakt:
Var och tittade en snabbis ikväll, vilket plockepinn!
Oscar hade inte riktigt orkat hela vägen med att justera höjden på skivorna, lite synd.
O så var det ljussatt med rumpan, han har ju utskuren spegelplexi som snurrar och grejen får endast slaskljus från sidan.
En tråkig grej är att folk glodde mest på undersidan av manicken, jag tyckte man borde stängt till så att det inte sågs, så himla mycket prylar som snurrar o lyser, klart man kikar mest på det.
Men, det funkade fint, även den trådlösa AV länken på batteri var det frid o fröjd med.
Han fick stipendium och så vidare, vi var mycket nöjda med det hela.
Hatten av för en kille som inte ens visste vad en vinkelslip var för 2 månader sedan.
Han har kapat, svarvat, fräst, gängat, ställt in och tejpat väldigt mycket av det hela själv, under kontroll och med handledning men ändå.
Grunkan är helt demonterbar och turnébar, inte svår att sätta upp.
Så, allt gott, gott slut allting slut eller vad man nu säger!
Oscar hade inte riktigt orkat hela vägen med att justera höjden på skivorna, lite synd.
O så var det ljussatt med rumpan, han har ju utskuren spegelplexi som snurrar och grejen får endast slaskljus från sidan.
En tråkig grej är att folk glodde mest på undersidan av manicken, jag tyckte man borde stängt till så att det inte sågs, så himla mycket prylar som snurrar o lyser, klart man kikar mest på det.
Men, det funkade fint, även den trådlösa AV länken på batteri var det frid o fröjd med.
Han fick stipendium och så vidare, vi var mycket nöjda med det hela.
Hatten av för en kille som inte ens visste vad en vinkelslip var för 2 månader sedan.
Han har kapat, svarvat, fräst, gängat, ställt in och tejpat väldigt mycket av det hela själv, under kontroll och med handledning men ändå.
Grunkan är helt demonterbar och turnébar, inte svår att sätta upp.
Så, allt gott, gott slut allting slut eller vad man nu säger!

- Smoothmachines
- Kontakt:
Jag har ryggen fri med snurran, inte min design och den fungerar
Den där bilen var inte alls färdig, och ful som bara den, trodde först de glömt sopor i gången
.
Varför bygga en "MC bil" bara för att det går?
Är det allt vad samlade krafter från KTH och Konstfack kan åstadkomma när självlärda unga killar bygger helt egna fantastiska hotrods i små landsortsstäder??

Den där bilen var inte alls färdig, och ful som bara den, trodde först de glömt sopor i gången

Varför bygga en "MC bil" bara för att det går?
Är det allt vad samlade krafter från KTH och Konstfack kan åstadkomma när självlärda unga killar bygger helt egna fantastiska hotrods i små landsortsstäder??