Tejpen jag använder är grön/gul märktejp som används till att märka kablar i tex elcentraler. Om man ska köpa "riktiga" rullar får man räkna med säkert 60:- rullen och det är inte mycket man får.
Och jo, den veckade sig men tog rakbladet och gjorde 2 små snitt och lade omlott.
wombat: Det är bara att släpa fram svetsen och börja

Tack för tipset men jag var på clasohlson igår och det ligger inte i samma stad tyvärr
 Får hoppas jag klara mig med min nylonduk.
 Får hoppas jag klara mig med min nylonduk.//polaren

Tänkte vad är detta.. 1600 korns papper känner man att det är något på men detta kändes som ett vanligt pappersark tom om jag drog nageln över det. Tittade lite noggrannare på baksidan och ett ord som stod där gjorde att jag direkt förstod varför jag inte känt något - Emerypaper. Vet inte vad det ligger på men säkert en bit över 2000 i korn om det räcker det känns exakt som ett vanlig pappersark om man drar fingret över det. Håller man det vid en lampa så ser man dock att det blir mycket små reflektioner från kornen på det.
 Tänkte vad är detta.. 1600 korns papper känner man att det är något på men detta kändes som ett vanligt pappersark tom om jag drog nageln över det. Tittade lite noggrannare på baksidan och ett ord som stod där gjorde att jag direkt förstod varför jag inte känt något - Emerypaper. Vet inte vad det ligger på men säkert en bit över 2000 i korn om det räcker det känns exakt som ett vanlig pappersark om man drar fingret över det. Håller man det vid en lampa så ser man dock att det blir mycket små reflektioner från kornen på det.
 Man måste ju slipa grövre bara genom att titta genom plexiglaset!
 Man måste ju slipa grövre bara genom att titta genom plexiglaset!