Köpte INR18650-35E från aliexpress
Re: Köpte INR18650-35E från aliexpress
Ja det var en special för 226 kr, en pack jag nöp.
Men ingenstans står det att det är Sony Murata VTC6 så jag tror det är Liitokala VTC6.
Och det kanske är orginal det med, orginal Liitokala.
Kan det 3000 mAh och 30A så duger det oavsett.
Jag har också några från nkon på ingående, så kommer att få möjlighet
att testa lite olika. Mer om de senare.
Men ingenstans står det att det är Sony Murata VTC6 så jag tror det är Liitokala VTC6.
Och det kanske är orginal det med, orginal Liitokala.
Kan det 3000 mAh och 30A så duger det oavsett.
Jag har också några från nkon på ingående, så kommer att få möjlighet
att testa lite olika. Mer om de senare.
Man kan nog ifrågasätta hans utrustning, med tanke på att de tester jag länkat till alla har fått resultat i området 3200-3400 mAh vid låga strömmar. Eller så är det helt enkelt stora variationer mellan batcher, och att han fått en ovanligt bra batch.
Får också 317,40kr
Humulus, har du någon gång gjort en reklamation på Aliexpress?
Jag har en misstanke att de kanske tar bort extrapriser för sådana "krångliga" kunder.
Jag har samma misstanke angående Autodoc. Förr fick jag stora rabatter hela tiden. Sen fick jag en gång ett trasigt hjullager (såg ut som att det hade tappats i ett hårt golv, platt på ett ställe) som jag reklamerade. Sedan dess får jag inte några rabatter på Autodoc.
Jag har en misstanke att de kanske tar bort extrapriser för sådana "krångliga" kunder.
Jag har samma misstanke angående Autodoc. Förr fick jag stora rabatter hela tiden. Sen fick jag en gång ett trasigt hjullager (såg ut som att det hade tappats i ett hårt golv, platt på ett ställe) som jag reklamerade. Sedan dess får jag inte några rabatter på Autodoc.
Går tydligen upp och ner. Låg på 330 kr i helgen. Nu när jag kollade 253 kr.
Här är vad jag köpte. Flaggat av Citymail att de kommer förbi på onsdag med dem.
Här är vad jag köpte. Flaggat av Citymail att de kommer förbi på onsdag med dem.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ja, jag har gjort någon reklamation, men samtidigt köpt rätt mycket utan reklamation, så tror inte det beror på det.
Däremot om man är Ny kund, eller inte handlat på länge, så kan man nog få rabatt
Däremot om man är Ny kund, eller inte handlat på länge, så kan man nog få rabatt
bearing skrev: ↑7 september 2026, 13:01:19 Får också 317,40kr
De har väl klurat ut att de har att göra med en impulsiv en som går att locka till köp. Fungerar ju.
313 kr idag för mej.
Edit här är en idag 233 kr och 19 kr off i kampanj 214 kr. One left, early bird deal.
https://www.aliexpress.com/item/1005013007280152.html
Sök på VTC6, shipped from eu, och sortera efter pris.
313 kr idag för mej.
Edit här är en idag 233 kr och 19 kr off i kampanj 214 kr. One left, early bird deal.
https://www.aliexpress.com/item/1005013007280152.html
Sök på VTC6, shipped from eu, och sortera efter pris.