Blåtand
Det är samma frekvensband , ISM 2,4 ghz så du kan kopiera wlan antenner rakt av.
Antenn design vid dessa frekvenser och dess matning kräver dock viss eftertanke - led aldrig något på kabel t.ex.
Detta innebär b.la att du drar en usb dongel via usb kabel till antennen och bygger antenn ellementet där - ihop me dongeln.
Antenn design vid dessa frekvenser och dess matning kräver dock viss eftertanke - led aldrig något på kabel t.ex.
Detta innebär b.la att du drar en usb dongel via usb kabel till antennen och bygger antenn ellementet där - ihop me dongeln.
-
- Kontakt:
Det där var nog inte rätt sätt att tacka för hjälpen på tror jag. Du fick som sagt svar på din fråga av flera stycken. Det enda dom påpekade var att du kunde lägga mer energi på ditt inlägg. Och om du gör det, och formulerar dig på rätt sätt så får du ännu bättre hjälp. Jag kan också säga att jag är total novis på dom flesta områdena som diskuteras på det här forumet men jag lär mig av andra. Kan tillägga att jag alltid fått hjälp när jag ställt en fråga på detta forumet och att stämningen alltid är trevlig. 

-
- Kontakt:
Märkligt att se de abnorma mängder stavfel som finns i första inlägget, och sen se hur efterföljande inlägg av dig är nästan helt rättstavade. Detta tyder ju helt klart på att du bara slarvade i ditt första inlägg, alltså av ren lathet sket i stavningen. Om inte du orkar lägga ner lite arbete på att korrekt formulera ditt problem, tror du seriöst att någon tänker lägga ner tid på att svara?
-
- Kontakt: