Transformatorn sitter inbyggd i den dessvärre och kör inte med en separat tranformator som för mina förra miniprojektor gjorde.
Har inte tittat närmre på det annat än youtube klipp på folk som plockar isär den. Men det verkar vara som så att det finns ett antal olika spänningar som sakerna drivs på. Är det så att transformatorn har flera transformatorer inbyggda? 230v till 5v, 230v till 12v ex vis? Eller Sitter där en huvudtransformator som ex vis levererar 20v och så omvandlar den till lägre spänning?
Har ingen större kunskap i området, men om jag måste använda flera stycken batterier i olika spänningar så blir det för omständigt.
Den här bilden säger kanske inte så mycket. Det ända jag kan se är 12v. Ser lite ut som en fläkt? Men det borde väl stå på transformatorn vilken spänning den levererar?

Vet inte om jag ska skicka tillbaka den och satsa på en annan med extern transformator, eller om där kommer finnas något ställe där jag kan lödda på plus/minus kabel och mata på med DC ström?
Hoppas även att spänningen ligger inom ett intervall för att kunna använda USB-C PD med ett triggerboard.